Gå til innhold

Kan jeg bestille for under 200 på strawberry UTEN å få tollregning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det skal du ikke betale hvis du kjøpte varer for under 200 kroner, da må det ha skjedd en feil. og hvis du kjøper for over 200 kroner og må betale toll/moms får du tilbakebetalt dette av Strawberrynet :) men da må du kunne dokumentere utgiften så klart :)

anbefaler deg uansett heller å kjøpe fra www.feelunique.com, da det er et britisk firma, og pundet står lavt nå. Strawberrynet er amerikansk, og dollaren står sterkere nå enn før. har feelunique samme varen sparer du litt på å bestille der :) de har også samme prinsippet, de refunderer toll/moms mot dokumentasjon.

ja, samme tollreglene :) hvis du skal bestille for over 200 kroner til sammen, kan det være lurt å bestille hver vare for seg, så slipper du styret med å få refundert toll/momsavgift. bestiller du varene hver for seg, sendes de også hver for seg, og problemet er løst :) ekstra koselig å få mange pakker i posten også. slipper kanskje å på postkontoret for å få hentet pakken og da, siden det blir små pakker ;)

Annonse

Husk på at tollvesenet har sine egne valuttakurser, så hvis du har bestilt for feks 196kr, så kan det hende at tollvesenet anser beløpet for å være over 200kr.

hehe, greit med en liten innføring;) Noen som vet om jeg kan bestille samtidig? Altså oppdet i to kjøp samme dag, eller må jeg vente til første pakke er kommet frem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...