Gjest Skrevet 23. april 2009 #1 Skrevet 23. april 2009 Man kan jo bli helt rar i hodet av å lese alle innleggene på debattene her. Sist jeg ble gravid tok det bare 3 mnder, men nå frykter jeg for det tar lenger tid. Føler at jeg kanskje kan bli småstresset av å lese saker og ting som står her. Og man blir også påvirket i både positiv og negativ retning om de som har mistet, sliter med å bli gravid, og de som blir fort gravide. Men nå skal det også sies at dere er veldig flinke til å støtte oppunder hverandre her, og det er helt fantastisk! Fortsett med det;) Hadde også forhøyet prolaktinom med uteblitt menstruasjon i nesten ett år. Og daglig var jeg her inne og myste over debattene. Legen mente at grunnen til jeg ikke fikk tilbake menstruasjonen var fordi jeg stresset for mye med tankene rundt det. Og dagen etter jeg slettet meg fra barnimagen kom menstruasjonen tilbake! Tilfeldig....? Derfor sletter jeg profilen min NÅ, og melder meg inn igjen den dagen graviditets testen slår positivt ut;) Kos dere damer, håper å se mange av dere på 1 trimester snart;))
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Ville bare ønske deg lykke, lykke til =) Stoooor klem fra
LHHR Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Er litt i samme bås "stresser" litt med å bli gravid, det gikk jo så greit 1 gang. Blir litt små rar av å lese alle gode tips og trist av å lese hvor "tregt" det går for mange å bli gravid! Skal prøve å la være å lese så mye her inne mens jeg venter på "positiv test". Helt enig at alle her inne er veldig flinke til å støtte hverandre. Lykke til og håper det klaffer snart!
monca*84*j12 Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Lykke til Vesla=) Jeg vil bare komme med en komentar.. Det kan være veldig stressende og lese alt det negative her inne... Men jeg trur det er veldig viktig og holde seg litt nøytral og kynisk og tenke det gjelder ikke meg.. Vi er såå forskjellige alle sammen her inne, selv om noen har de samme symptomene og problemene som deg er det ikke sikkert at de er av samme årsak som deg osv... Det som er kjempe fin er jo at du kan få svar på det DU lurer på.. Ikke alltid svarene stemmer, men vi kan jo alltids prøve! Trur det er viktig og ikke føle press over situasjonen, og gjør man det er det nok lurt og gjøre som Vesla. Jeg for min del syntes den første pp'n var værst.. Jeg startet ut med og prøve alt fra starten av, men ikke noe hadde effekt.. Jeg har prøvd over ett år nå og sees på som en av sliterene.. Men jeg tar det hele med knusende ro og tenker at en dag er det min tur.. Det blir baby på meg også=) selv om savnet er der så klart.. hehe lykke til jenter.. trekk pusten godt og ta skylappene på dere, så skal dere se at det går så bra så! klemklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå