Gå til innhold

Flere som fikk skikkelig flashback til ungdomsskolen når de så Paradise Hotel i går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble mobbet på ungdomsskolen, og når jeg så paradise hotel i går fikk jeg skikkelig flashback, det var helt grusomt... Det er den samme metoden Lene og de andre bruker - kommentarer som de gjerne ikke sier direkte til deg, men som er påmyntet deg, og så ler hele gjengen etterpå... De blikkene de sender... Og så kommer alt dritten når de er på fylla... Jeg fikk så vondt av Margrethe, og kjente igjen den følelsen fra den tida som jeg ikke har kjent på mange år... Lene skulle virkelig reist hjem i går! Håper hun blir sendt hjem i dag (selv om jeg vet det ikke skjer).

Fortsetter under...

Skrevet

Ikke direkte, men var alltid litt utenfor gjengen med de kule jentene. Jeg hadde veldig sterk rettferdighetssans og har aldri mobbet (men sikkert baksnakket, det innrømmer jeg). Kjenner meg godt igjen i Margrethe. Jeg er også sjenert og det tar litt tid før jeg åpner meg for fremmede.

Skulle også ønske Lene hadde hatt selvinnsikt nok til å reise hjem i går, men når hun ti minutter før satt og sa at hun ikke angret på noe av det hun sa på Pandoras eske så kan man vel ikke forvente annet. Og jeg la gså merke til latter og smil. Det var så deilig når Triana kom og virkelig hisset seg opp. Håper alle og enhver får en tankevekker når de ser dette på tv i ettertid. Ikke minst lærer man at man skal ikke ta annenhåndsinformasjon for god fisk. De aller fleste der inne stolte jo på all den møkka Lene og Nanna spredte om seg med, til og med Petter "Du har aldri gjort meg noe, men har hørt sånn og sånn...". Det blir for dumt!!

Men jeg er også veldig skuffet over hvordan gjestene oppførte seg etter Pandoras eske. Synes Margrethe fortjente en uforbeholden unnskyldning fra de aller fleste der inne. Istedet snakket de det bare bort og de som sa på tv at det var en riktig reaksjon fra tv3 sa det ikke til Margrethe.

Lurer veldig på hvordan dette går i kveld, og håper for guds skyld Therese står igjen til sist og har mulighet til å splitte det paret hun selv ønsker. Hun virker ganske tøff og muligens vil hun forstå at å få ut Lene må være det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...