grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 i mårra kl 11 skal jeg til gyn å få bekrefta at jeg ikke er gravid ... det er slik at jeg kan begynne på primolut å få mensen.. for å kunne begynne på pergo... jeg vet jo at sjangsen for graviditet er svært liten... men symtomjakta har ingen ende tatt her er den. ¤ nyser ( noe som jeg haqr gjordt hver gang jeg har vært gravid) ¤ tørr nese ¤ ømme pupper ¤ ømm i livmor området ¤ stikkninger i livmor området når jeg ler eller strekker meg ¤ vondt i hodet ¤ svimmel/ små kvalm av og til men saken er jo den at i mårra vet jeg at svaret blir at jeg ikke er gravid å selv om jeg vet det så er det et like hardt slag i magen hver gang.. innvendig ul er ikke noe jeg gleder meg til heller... hm.. syns litt synd på meg selv akkurat nå
*Bambi + spire* Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Hei! Du høres jo vedig gravid ut da! Om svaret i morgen skulle bli det du frykter mest så er du iallefall i gang med nr 2! Tror ikke det kommer til å ta så veldig lang tid før du får en liten spire i magen! Krysser alt jeg har for at du er gravid jeg, også ønsker jeg deg masse masse lykke til ho gyn i morgen!! Det er lov å synes synd på seg selv av og til og jeg skjønner godt hva du mener med at det er et slag i magen, slik er det for meg også når det kommer til negative tester:( Skjønner godt at du ikke gleder deg til innvendig ul, det er ikke akkurat favoritten min heller:p Dette har dere klart før og dette klarer dere igjen uten tvil!! Stor nattaklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå