fostermor*stolt mamma* Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Ville bare be dere holde ut jenter!!! jeg har vært på UL i dag og sett det vakreste jeg noen gang har sett!!! Nemlig et lite nurk som vinket, turnet rundt og moona både faren og meg:) Tårene trillet og det er helt uvirkelig å tenke på at vi nå er over de "værste" månedene og jeg er i uke 13! Vi har slitt i 7 år og ventetiden har vært alldeles gruusom! Men jeg håper jeg kan være et bevis for dere slitere her inne om at det er håp! man må bare holde ut og bite tennene sammen! Jeg er stadig her inne og leser om dere og sender dere alle gode tanker og de beste ønsker om at dere også en dag kan se et lite vidunder på en UL-skjerm slik jeg gjorde i dag!!! Masse gode klemmer til dere alle fra meg!!!
Rose69 Skrevet 23. april 2009 #2 Skrevet 23. april 2009 Tusen takk for oppløftende mail, kjære fostermor*termin i November*. Dette er dere så vel så vel fortjent! Jeg er så utrolig glad for dere!! Og så deilig at 13 uker er over (så fort tiden flyr da..) Ha en herlig gravid sommer :-) Klem!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Gratulerer med miraklet i magen!
♣ Christiane ♣ Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 Jeg stemmer i her... Har også holdt på i 7 år, de siste 2 med prøverør og nå sitter jeg her i uke 24 og har begynt å shoppe babyutstyr. Fantastisk morsomt, er så glad for at jeg ikke gav opp håpet på veien.
melina, glad mamma Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Så godt å høre flere gladhistorier! Jeg blander meg også inn her. Vi har forsøkt i 8 år, og har 9 SA bak oss. Men takket være litt blodfortynnende medisiner, sitter det denne gangen. Var nettop på UL og hilste på to perfekte jenter!!! Så det er håp! Nå er jeg 18 uker, og jeg har stor tro på at dette vil gå bra. Lykke til alle som sliter og ønsker og ikke gir opp! En gang skal det bli deres tur til å bli foreldre! Ønsker alle det aller beste!
finetine Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Så godt å lese så oppmuntrende historier, det gir håp til forsøket i august. 3 og siste uttak. Da er det 4.5 år siden vi kom inn i IVF-karusellen så nå får det jammen bli en baby utav det;o)..................... Skal bruke sommeren på å bygge meg opp,så får vi se da om alle gode ting er 3. Melina venter tvillinger; Ble litt nysgjerrig ang den blodfortynnende medisinen. Vet du om det kan hjelpe hvis problemet er at egget ikke fester seg? Alt har nemlig vært helt perfekt ved hver innsetting, men egget vil ikke feste seg. Blir så spennende å se om det blir innsetting av 2 egg denne gangen også, har fått velge de siste gangene pga at eggene ikke vil feste seg;o). Nå må jeg visst løpe, skal ut i det fine vårværet med min fantastiske halvdel:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå