Drømmemagen Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 http://www.eurosurveillance.org/ViewArticle.aspx?ArticleId=19087 Minst 137 tilfeller Vaksinestatus kjent i 129 tilfeller: 78 % uvaksinerte 22 % delvis vaksinerte 0% fullvaksinerte I 14% av tilfellene oppsto mellomørebetennelse, bronkitt eller lungebetennelse Sykehusinnleggelse i 7% av tilfellene
mamma-x-3 Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Bytter gjerne Meslinger mot alt det vaksinene fører med seg av vaksineskader / bivirkninger!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 så om man antar 10% mellomørebetennelse og 4% luftveier, så er dette skikkelig skummelt, og det er neppe å anta at de med mellomøebet hadde de hatt det et par ganger før, og det samme med de med luftveiene sine.....himmel, hvor nevrotisk skal man egentlig bli????
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #4 Skrevet 24. april 2009 Uansett hva slags data de som er for vaksiener kommer med vil det nok aldri bli bra nok for motstanderne... Greit å være kritisk,det er bra,men man må også kunne akseptere fakta. Vi følger vaksinasjonsprogrammet,blir ikke overbevist for det motsatte ved å lese linker på the dctor within,TV-nyhetene ,VG etc. Studier og data fra begynnelsen av forrige århundre er heller ikke overbevisende...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Nei, det blir ikke godt nok, og takk for det.
mamma-x-3 Skrevet 24. april 2009 #6 Skrevet 24. april 2009 Greit for deg. Vi lar oss overbevise på hver vår side.Helt OK for meg. Jeg følger utviklingen til mine tre uvaksinerte barn svært nøye. Har gjort dette gjennom 15 år. Grunnene til vi valgte bort vaksinene var enkelt og greit at vi hadde mye allergi i familien, og hørte helt tilfeldig at det kunne være en sammenheng mellom vaksiner og utvikling av allergi. Etter 15 år med kjernesunne barn (som er med oss på utallige reiser ut av landet) kan vi okke bli mer fornøyd med resultatet. Deres motstandskraft slår meg. Og vi er ikke helsefanatikere på linsekurer og kostholdstilskudd. Lever i by. Drikker melk og spiser vanlig mat. Kritisk holdning til vaksiner er viktig. Det er ikke lite kjemi babyer skal få i kroppen de første to årene av sitt liv. I tjeneste for all verdens felles beste. Det finnes mange rare påstander fra begge sider. Enig i det. Mye er drøye påstander. MEN - Jeg mener det ulmer nok til at jeg lar vaksinene ligge laaaaangt unna mine barn - til jeg blir overbevist om noe annet. Så langt er det et rungende "Nei takk" :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå