Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bare lurer på hvordan dere her inne har det med bekkenløsningen..

Dette er ganske nytt for meg , hadde ikke noe plager i første svangerskap.

Nå blir det bare værre og værre å klarer nesten ikke gå.

Idag har jeg sykt vondt rundt hoftene og rett under magen.. helt på toppen av "vaginaen" (for å være litt fin i snakken)

Er dette normalt?

Skal til JM til fredag og fyso for første gang til mandag.

tar gjeeerne imot tips og råd :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139999335-hvordan-merker-dere-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jepp, høres ut som en bekken løsning,, foran på skambenet,, har vondt der jeg også, men også andre steder i bekken hofte regionen, går eller står jeg for lenge kjennes det ut som ryggen låser seg og det hjelper kun hvis jeg legger meg på ryggen med beina opp

lykke til=)

Jeg har vondt i rompa jeg, på venstre side. Og litt nedovervenstre låret på utsiden. Jeg syns det først kjentes ut som skiveprolaps, bare på litt feil sted, men det er jo ikke det heller. Jeg trodde faktisk ikke det var bekkenløsning i det hele tatt, men legen var ikke i tvil. Det gjør ikke så veldig vondt hele tida, men innimellom er det ille. Jeg sliter med å gå pent... vagger skikkelig på de dagene jeg har mest vondt. Og så er det problematisk å løfte venstrebenet eller å bøye seg ned å knyte sko. Enkelte dager må jeg ha litt hjelp til å få på buksa pga dette. Heldigvis snart sommer og sol, da blir det sikkert mye kjoler som jeg drar over hodet istedet for :-D

Jeg fikk beskjed om at fysioterapi ikke hadde noe hensikt, var ikke det litt rart??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...