Drømmemagen Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 http://www.eurosurveillance.org/ViewArticle.aspx?ArticleId=8043 1319 tilfeller rapportert 6% vaksinerte, 9% ukjent vaksinasjonsstatus, 85% uvaksinerte 8% (104 stk) måtte legges inn på sykehus 63 tilfeller av lungebetennelse 62 tilfeller av mellomørebetennelse 6 tilfeller av hjernebetennelse
mamma-x-3 Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Hysteri rundt en helt vanlig barnesykdom. Vi overlevde på 70-tallet. Mine barn overlever også. Slutt med propagandaen!!!! Vi takler sykdom . Vi har alle ressurser som skal til innabords vårt eget suverene immunforsvar. Hvorfor kan v ikke gi dette en sjanse? Meslinger er nesten borte. Og vi blir mer og mer hysteriske når vi hører om utbrudd. Jeg ser ikke problemet med å ikke vaksinere. Heller Meslinger enn et liv med svekket immunforsvar!
Helseinterressert Skrevet 23. april 2009 #3 Skrevet 23. april 2009 Altså 0 døde. Flere var vaksinert 2 eller flere ganger mot meslinger. Ser heller ikke ut til at noen fikk varige men. Å ikke være vaksinert mot meslinger er ikke det samme som å være uvaksinert. Kan ikke se noe info om vaksinestatusen til de som ble innlagt og de som fikk ettersykdommer. Hmm, lurer på hvorfor? Kilden eurosurveillance virker å være nærmest et rent propaganda apparat for vaksiner. Jeg søkte på unvaccinated og fant ikke noe positivt ift dette. Dette kjenner jeg meg ikke igjen i ift egne positive erfaringer i å holde seg unna vaksiner. Senest i 2001 var halvparten av meslingetilfellene vaksinerte: http://www.eurosurveillance.org/ViewArticle.aspx?ArticleId=414
Gjest Sunnmamma Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 mamma-x-3 skrev Hysteri rundt en helt vanlig barnesykdom. Vi overlevde på 70-tallet. Mine barn overlever også. Slutt med propagandaen!!!! Overfør logikken til trafikksikkerhetstiltak, f.eks. Barneseter i bil er hysteri! Vi overlevde 70 tallet uten!! Slutt med propagandaen!!! Ja, de fleste takler sykdom. Men noen dør, altså, av meslinger bla, og disse dødsfallene kunne vært hindret ved vaksinasjon. En vaksinasjon som i forhold til sykdommen er SVÆRT trygg.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 men bintang og usunnmamma, det har seg sånn at noen unger skal dø, ikke alle er ment for å vokse opp. når vi hele veien aler opp mennsker uten livets rett får vi sånne resultater som i dag. dersom dere ikke skjønner sånne enkle prinsipper har dere mista et par ting på veien, de som naturlig ville dødd av meslinger dør i dag av kreft og andre sykdommer som rammer når helsa streiker. disse ungene kan fint få livets rett om man bygger de opp, men det gjør man da virkelig ikke med vaksiner og cellegift. ved siden av dette forgifter vi normalbefolkningen med vaksiner og gjør de syke i samme slengen. vaksiner er kynisme, og den generelle helsa forfaller. overlever man ikke mesinger er det kanskje en grunn for det.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Du er jo helt på jordet! Før i tiden døde man av enkle sykdommer som alle overlever i dag!
mamma-x-3 Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Før i tiden rådde fattigdom, underernæring, liten kunnskap om kosthold, dårlige sanitære forhold, ujevn tilgang på mat osv osv. osv. Ikke kom med de loslitte sammenlikningene der. Vi har alt tilgjengelig for et balansert godt og sunt liv i dagens Norge. Det aller beste utgangspunktet NOENSINNE I HISTORIEN til å takle barnesykdommer og infeksjoner. Helt uten vaksiner!!!!! Når skal vi begynne å tro på vårt eget naturlige immunsystem? Gi dette en sjanse! La vaksinene ligge. Og se et sunt, sterkt barn vokse opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå