Gå til innhold

TUSSIMOR spår bare for penger nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var visst bare i 10 dager eller nå hun gjorde det gratis.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp det så jeg.... trodde bare ikke det var låv å markeds føre seg på denne siden/eller denne måten......

Skrevet

Er du så voksen at du kan svare seriøst og ærlig på akkurat va det er du vil oppnå med dette innlegget? Hva er det som gjør at du orker å bruke tid på å skrive det du skriver? Kan ikke du gå på kranglesiden med innleggen dine?! Du skaper dårlig stemmning her inne... flertallet har talt sist og du har tapt, alle støtter tussimor;) Gå en annen plass å skap sårlig stemmning! INGEN som liker "mobbere"!

Skrevet

Bambi:

Tusen takk,gjør godt å hør at andre forsvarer meg...Nå er jeg mektig lei av å bli trakkasert,mobba at jeg vurder å slutte å spå..Nok er nok..Du som skrev Tussimor spår bare for penger nå,se på alle de sidene jeg spår du,der gjør jeg det gratis..Har da spådd gratis i mange mange år,,men ja har hendt jeg ikke orker å spå flere,pga at folk maser på meg hele tiden..Jeg er ingen super-menneske.. Hvordan ska jeg rekke over alle??Spår på dib,og bim,og første 1-2-3 trimmester,blant aent ..idag har jeg motatt 83 mail,spå meg spå meg..Veit du hvor mange jeg spår i løpet av en dag?Veit du hvor lang tid jeg bruker pr pers,??

Nei,nå tror jeg jammen meg melder meg ut...

Hvis dette er takknemligheten så orker jeg ikke å være her mer..

Signerer med min nic,for jeg står nemlig for mine meninger...(den var ment til tråd starter

Skrevet

HUN HAR SPÅDD FLERE UKER GRATIS,SÅ NÅ SYNTES JEG DERE BØR SKJERPE DERE....

Dette er mobbing,rett og slett....

Ann j

Skrevet

Tussimor: Klart du skal fortsette å være hær sammen med oss andre!:) Du er veldig ønsket her og mange mange her setter stor pris på tiden du har brukt på å spå de, ikke la sjalusien og usikkerheten til andre ødelegge for deg, prøv å hev deg langt over det, vi er MANGE som er i ryggen på deg!!:) Er sikker på at det er trådstarter som har skrevet det nestøverste også, ettersom ingen gadd å svare på dette meningsløse vrøvlet hennes! La oss drite i henne å kose oss sammen vi andre!:) Du har ikke spådd meg ennå, men har tenkt å spørr deg etterhvert jeg også enten du skal ha penger eller ikke, STÅ PÅ!:)

Klem:)

Skrevet

Takk Bambi:

Det var gode ord som varma..Blir så frustert,har hevet meg over henne mange ganger,..Men nå er jeg veldig lei meg,for at hun ikke slutter...Klart jeg kan spå deg..Gjerne det..Da må jeg ha din fødsel dato,evt partners dato...

Klem tilbake ;)

Skrevet

Skulle bare mangle, her er vi sammen! Skjønner ikke hvorfor noen skal være slem (for de er faktisk det x er), og legge seg borti alt mulig! Har du meldt ifra til de som driver siden? Jeg gjør det gjerne jeg om hun ikke slutter! Dette er faktisk mobbing, grov mobbing der hun angriper deg direkte med navn, og later som at andre anonyme hiver seg med på drittslenginga! Skjønner godt at det blir vanskelig å heve seg over i lengden, trist at det skal være sånn, men det er faktisk ikke bare for å være snill at jeg skriver det jeg skriver. Du virker som et fantastisk menneske som orker å bruke tid på å fortelle andre ting om fremtiden, tenk så mange du kanskje har hjulpet på en eller annen måte!:) De gangene du blir trist og leid eg så prøv å husk på at det er snakk om enkeltmennesker som er imot deg, 99% er MED DEG:) Den eneste grunnen til at de enkeltpersonene er imot deg er at du er dyktig, for mye skryt,ros og oppmerksomhet, ikke alle som takler å bli satt i skyggen vet du! Så som sagt STÅ PÅ, vi vil gjerne ha deg her så lenge du vil og gidder maset vårt!:P Kan jeg få mail adr din? Så kan jeg sende deg en mail:) Nattaklem fra

Skrevet

HI her.

Jeg beklager så mye, det var ikke meningen å mobbe eller noe. Det er første gang jeg er inne på dette forumet så jeg har aldri skrevet noe tidligere.

Fikk bare sjokk da jeg fant ut at man kunne batale penger for å bli spådd her inne, trodde disse sidene var for morro skyld og at det ikke skulle koste noe.

Beklager nok en gang for å lage dårlig stemning.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Tussimor...Selv om jeg ikke har blitt spådd av deg så synes jeg det er kjempefint at du tar de du føler for og orker å bruke tid på det!

Og som Bambi skriver så ikke la noen få ødelegge.

Nå så jeg også at hovedinnlegger har bedt om unnskyldning så da håper jeg at det blir slutt på denne type innlegg :-)

Masse lykke til!

Skrevet

Første gang du var her inne i går? BULLSHIT! Skriv med nick eller drit og dra, nok er faen meg nok, så lite tøff at det halve kunne vært nok!! Et lite tips, LIGG UNNA TUSSIMOR, oppfattet???????????????????????????????????????

Skrevet

Tussimor, forstår goda at du ønsker å ta betalt for det du gjør.

Trodde egentlig de fleste tok seg betalt for slike tjenester, hadde nok jeg gjort selv om jeg kunne spå:)

Skrevet

Tussimor, trenger mailadressa di:)

Skrevet

Hei!!!

Jeg vil bare si jeg måtte humre litt da jeg (etter flere mnd ikke har vært her inne) fikk se denne tråden. Dette har vært et tema som har gått igjen i flere år og HI har helt rett det er ikke lov å reklamere for tjenester her inne. Da må man i såfall betale for seg. Det er flere som har blitt stengt ute herfra pga de ikke har greid å forholde seg til reglene. Synes dere det er mobbing når en stiller spørsmål om hva som er rett og galt? Det synes ikke jeg og den språkbruken som er på noen av dere, skaper vel mere dårlige energier en HI som bare kom med et spørsmål. Alt er ikke kritikk....jeg tror heller det er en del som sliter med masse hormoner.

Slik språkbruk dere har så er det jaggu ikke rart folk er anonyme. Jeg håper vi her inne kan ha en mere hyggelig språkbruk og at det er litt høyere under taket slik at det er mulig å stille spørsmål.

Skrevet

?!?!

Hvem sitt språkbruk er det du refererer til????

Hvis du har fulgt med i så mange år som det du sier at du har, så burde du vite at anonym har "angrepet" Tussimor flere ganger på en måte som ikke er spesiellt hyggelig! Det at det er enkelte her som synes det er greit at anonym henger ut Tussimor her, får hive seg med på mobbingen. Om hun tar betalt eller ikke betalt, så er det ganske LITE voksent å skrive et innlegg som "Tussimor, du vil anmeldt, bla bla bla masse svada...", slik at alle kan lese å hive seg med eller mot tussimor, enda teitere er det at SAMME person starter et nytt innlegg der hun skriver "Tussimor spår bare for penger nå", og skriver i innlegget sitt "iallefall gjorde hun det, nå gjør hun det gratis, bla bla bla..." Hun henger ut ENKELT personer og det er MOBBING! Hvis hu hadde et problem med at tussimor spådde for penger så kunne hun tipset moderator og latt de ordne opp i saken på en rydding og voksen måte! HI er ingen jævla detektiv! Hva du mener er det du mener, du for hummre i vei du da, til du selv blir hengt ut med nick, så alle kan hive seg med å tyne deg, det var vel det HI ønsket. Det finnes utallige måter å håndtere denne situajson på, HI har håndtert den SVÆRT dårlig!

Skrevet

Dette blir lang men jeg prøver bare å komentere noe av det som er skrevet:

"Jepp det så jeg.... trodde bare ikke det var låv å markeds føre seg på denne siden/eller denne måten......"

Mener dere dette er hekse jakt?

"Er du så voksen at du kan svare seriøst og ærlig på akkurat va det er du vil oppnå med dette innlegget?"

Det sier seg vel selv, synes nå jeg...

"Kan ikke du gå på kranglesiden med innleggen dine?! Du skaper dårlig stemmning her inne..." flertallet har talt sist og du har tapt, alle støtter tussimor;) Gå en annen plass å skap sårlig stemmning! INGEN som liker "mobbere"!"

Er dette seriøst.....for å være ærlig støtter ikke jeg tussimor

"Bambi

Tusen takk,gjør godt å hør at andre forsvarer meg...Nå er jeg mektig lei av å bli trakkasert,mobba at jeg vurder å slutte å spå..Nok er nok..Du som skrev Tussimor spår bare for penger nå,se på alle de sidene jeg spår du,der gjør jeg det gratis..Har da spådd gratis i mange mange år,,men ja har hendt jeg ikke orker å spå flere,pga at folk maser på meg hele tiden..Jeg er ingen super-menneske.. Hvordan ska jeg rekke over alle??Spår på dib,og bim,og første 1-2-3 trimmester,blant aent ..idag har jeg motatt 83 mail,spå meg spå meg..Veit du hvor mange jeg spår i løpet av en dag?Veit du hvor lang tid jeg bruker pr pers,??

Nei,nå tror jeg jammen meg melder meg ut...

Hvis dette er takknemligheten så orker jeg ikke å være her mer..

Signerer med min nic,for jeg står nemlig for mine meninger...(den var ment til tråd starter"

Er dette trakasering og mobbing? om du ikke gidder spå gratis da kan du jo heller gjøre dette på andre plasser der moderator tillater det og der du betaler for egen reklame, det eneste jeg er opptatt av er å følge reglene her inne. Om Tussimor har lyst å slutte pga noen stiller spørsmål så får hun jo gjøre det men det er jo hennes eget valg. Det er ingen som har jaget henne men HI har bedt henne følge reglene som er her inne. Hvorfor er hun sur for å høre at hun ikke følger loven her inne og mener vi er utaknemlig? Et nick her inne er egentlig ikke mere seriøst en å være anonym. Hvis tussimor vil kan hun skifte nick når som helst om hun føler seg forfulg hun er jo anonym alikevel.

"HUN HAR SPÅDD FLERE UKER GRATIS,SÅ NÅ SYNTES JEG DERE BØR SKJERPE DERE....

Dette er mobbing,rett og slett....

Ann j

Anonym"

Takk Bambi:

Det var gode ord som varma..Blir så frustert,har hevet meg over henne mange ganger,..Men nå er jeg veldig lei meg,for at hun ikke slutter...Klart jeg kan spå deg..Gjerne det..Da må jeg ha din fødsel dato,evt partners dato...

Klem tilbake ;)

tussimor!!

Jeg har ikke lest andre tråder her inne ang dette temaet (tussimor) nå de siste ukene men etter å ha vært her i lengre perioder for flere år siden så veit jeg at slike spørsmål har blitt stilt tidligere.

Kan dere forklare meg hvorfor dette er mobbing?Det er jo vanskelig å stille et spørsmål her inne hvis man ikke nevner riktig nick. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke går til riktig forum og tjener pengene dine der, så slipper du å forsvare det du gjør og så slipper du å bli lei deg tussimor! Jeg tror ikke HI gjør dette for å såre noen.

"Skulle bare mangle, her er vi sammen! Skjønner ikke hvorfor noen skal være slem (for de er faktisk det x er), og legge seg borti alt mulig! Har du meldt ifra til de som driver siden? Jeg gjør det gjerne jeg om hun ikke slutter! Dette er faktisk mobbing, grov mobbing der hun angriper deg direkte med navn, og later som at andre anonyme hiver seg med på drittslenginga! Skjønner godt at det blir vanskelig å heve seg over i lengden, trist at det skal være sånn, men det er faktisk ikke bare for å være snill at jeg skriver det jeg skriver. Du virker som et fantastisk menneske som orker å bruke tid på å fortelle andre ting om fremtiden, tenk så mange du kanskje har hjulpet på en eller annen måte!:) De gangene du blir trist og leid eg så prøv å husk på at det er snakk om enkeltmennesker som er imot deg, 99% er MED DEG:) Den eneste grunnen til at de enkeltpersonene er imot deg er at du er dyktig, for mye skryt,ros og oppmerksomhet, ikke alle som takler å bli satt i skyggen vet du! Så som sagt STÅ PÅ, vi vil gjerne ha deg her så lenge du vil og gidder maset vårt!:P Kan jeg få mail adr din? Så kan jeg sende deg en mail:) Nattaklem fra

*Bambi*"

Jeg kan ikke se at dette er mobbing (eller grov mobbing som dere skriver) fra Hi sin side

Så fint at dere melder fra selv til moderator da slipper jo andre legge seg borti alt mulig...Jeg spår ikke selv og kunne aldri tenkt meg å betalt penger for å bli spådd når hun bare har et nick. Et nick her inne er egentlig ikke mere seriøst en anonym. Hvis tussimor vil kan hun skifte nick når som helst.

"HI her.

Jeg beklager så mye, det var ikke meningen å mobbe eller noe. Det er første gang jeg er inne på dette forumet så jeg har aldri skrevet noe tidligere.

Fikk bare sjokk da jeg fant ut at man kunne batale penger for å bli spådd her inne, trodde disse sidene var for morro skyld og at det ikke skulle koste noe.

Beklager nok en gang for å lage dårlig stemning.

Anonym"

Hi jeg synes ikke du behøver å beklage at du har stilt spørsmål og du har ikke skapt mere dårlig stemning her inne en andre har.Du har helt rett dette er sider for morro skyld og ingen ting skal koste noe.

Tussi du får betale for reklame plass på lik linje med andre som har reklame her inne!!!! slik er reglene etter moderators syn. Hun har skrevet dette i tråder tidligere.

"Første gang du var her inne i går? BULLSHIT! Skriv med nick eller drit og dra, nok er faen meg nok, så lite tøff at det halve kunne vært nok!! Et lite tips, LIGG UNNA TUSSIMOR, oppfattet???????????????????????????????????????

*Bambi* "

Er dette et hyggelig språk?????Dette er trusler (er bambi no bedre en HI?) jeg synes dette oser av negativ stemning.

"?!?!

Hvem sitt språkbruk er det du refererer til????

Hvis du har fulgt med i så mange år som det du sier at du har, så burde du vite at anonym har "angrepet" Tussimor flere ganger på en måte som ikke er spesiellt hyggelig! Det at det er enkelte her som synes det er greit at anonym henger ut Tussimor her, får hive seg med på mobbingen. Om hun tar betalt eller ikke betalt, så er det ganske LITE voksent å skrive et innlegg som "Tussimor, du vil anmeldt, bla bla bla masse svada...", slik at alle kan lese å hive seg med eller mot tussimor, enda teitere er det at SAMME person starter et nytt innlegg der hun skriver "Tussimor spår bare for penger nå", og skriver i innlegget sitt "iallefall gjorde hun det, nå gjør hun det gratis, bla bla bla..." Hun henger ut ENKELT personer og det er MOBBING! Hvis hu hadde et problem med at tussimor spådde for penger så kunne hun tipset moderator og latt de ordne opp i saken på en rydding og voksen måte! HI er ingen jævla detektiv! Hva du mener er det du mener, du for hummre i vei du da, til du selv blir hengt ut med nick, så alle kan hive seg med å tyne deg, det var vel det HI ønsket. Det finnes utallige måter å håndtere denne situajson på, HI har håndtert den SVÆRT dårlig!

*Bambi*"

Bambi du truer jo HI selv.....du bør tenke før du kaster stein i glasshus!!!! Mulig HI kunne kontaktet moderator men det må vel være lov å spørre om ting her inne....synes du ikke det bambi?eller skal alle gjøre som de vil????det er vel en grunn til at det ikke er lov til egenreklame her inne. Når en tar seg betalt regnes dette for egen reklame.

Skrevet

Er dette en vits?! LOL...:P Hva med å refere akkurat va det er du sikter til, istede for å kopiere ALT som er å kopiere? Truer, hvor da?

Jeg kan diskutere med deg i dagesvis her inne, poenget er at jeg DRITER i hva du synes og mener.. jo det skal væe lov til å spørre om ting, så ikke et eneste spørsmål fra HI i det innlegget hun startet, jeg stillte bare et spørsmål tilbake om hva hun ville oppnå med det hun skrev. Jeg er overhodet ikke interesert i diskutere med deg, kaste bort dyrebar fritid på dette her. Jeg har gitt deg respons, jeg har ytret min mening, jeg STÅR på mitt og ingenting du sier/skriver vil endre det. SElv om jeg selvfølgelig synes at andre må få lov til og kommentere og også være uenig, og det får du bare være! Siste svaret du får av meg, dette blir for dumt for meg!

Skrevet

Er vel greit å ta litt betalt,for en tjeneste folk ønsker..Helt valgfritt,mann kan velge selv hva mann ønsker...

Skrevet

Syntes det er dårlig behandling Tussimor får her...Hun har spådd andre gratis i flere år,brukt av sin egen fritid,og krefter på å spå---Spådd meg flere ganger,jeg syntes hun er veldig flink..

Hoved poenga her er :

Hun som er på "hekse-jakt" etter Tussimor er sjalu.Hun spår selv,og Tussimor har bedre rykte enn henne..Flere ganger har hun masa på Tussimor,det har jeg sett selv her inne på flere forskellige tråder.... f eks "Tussimr vil du spå meg"Noen timer etterpå har hun sendt 2 mail,og en personlig mld der hun maser på å bli spådd.Dette har Laila (tussimor)sagt selv til meg.Og så 2 nye mail på kvelden..... Når Tussimor ikke "orker"å spå ei som maser på henne flere ganger iløpet av dagen,så forstår jeg det veldig godt.Laila har spådd henne 3 ganger før,som jeg veit om-.Helt gratis......Så hva er egentlig problem her ???Straffe Tussimor,med å lage styr..Jeg syntes dette er rett og slett person forfolgelse,og slutter hun ikke med å plage Tussimor tar jeg personlig kontakt med Bim.....Og en ting til....Når andre har annonsert her,så har ingen reagert,men når det er Tussimor,ja da ska jammen meg hun tas..La den stakkars jenta være...

Nå har hun jammen meg slutta her nå,,takket være anonym....

Jeg vil ha Tussimor tilbake....

Skrevet

Ang Annonsering Tussimor og alle andre som tar seg betalt her inne!

Vennligst ta kontakt på følgende mail [email protected] hvis dere har noen spørsmål vedr annonsering av dere selv. Dere må nok betale men det kan jo ikke være noe problem når dere tjener penger på jobben dere gjør her inne. Ellers får dere finne andre forum der det ikke er regler mot egenreklame.

Alle andre som spår her inne setter jeg veldig stor pris på og det er hyggelig at noen bruker av sin tid på å spå alle håpefulle her inne.

Jeg tror de som tar seg betalt her inne er flink de oxo men man må følge reglene her inne. Hvor er moralen deres? All egenreklame for å tjene penger er forbudt her inne og slutter man ikke blir man stengt ute. Så da er det opp til de som har lyst til å være her og bare følge reglene, det kan jo ikke være vanskelig:-))))

Skrevet

Kansje Tussimor er stengt ute pga hun ikke har fulgt reglene, i såfall burde jo dere andre som gjør som henne ta det til etterettning!!!!

Skrevet

Syntes dere er ganske så ekkele mot tussimor jeg..Hun spådde da folk gratis hver dag,og når folk masa på henne hele tiden.ja fikk hun 150 kr for et årslegg.Jeg har ikke sett noe reklame...Hvor er reklamen hen??Kan noen vise meg den tro??Hun hadde en tråd,og der stå det at hun ikke kunne ta flere pga av for stor pågang.Men at det var noen som hadde betalt henne,og at hun da tok dem først..Altså priotert dem først---

Dette er bare anonym,som lager styr igjen..Hun har holdt på i nesten 1 år nå,da var det fler tallet som valgte at dem ville ha Tussimor her inne..DETTE ER GROV TRAKKASERING ,OG PERSON FORFØLGELSE..... Nå orker ikke Tussimor å være her lenger..Og hva gjør anonym??Setter ut rykter om at Tussimor er stengt ut...Det er ikke sant.,Hun orker bare ikke ¨å være her,så lenge det er så mye styr her inne...Syntes faktisk at vi skylder Tussimor å støtte henne her,slik at hun ser at det er kun anonym som ikke vil ha henne her....Jeg selv har blitt spådd 5-6 ganger,helt gratis...Og alt stemte av det hun spådde meg...

Anette...

Ps (jeg tør ikke å signere med mitt nick,da sist jeg gjørde det ble jeg angrepet av hun anonym.)

Skrevet

Hmmm... går det ann og lage så mye oppstyr???

Jeg innrømmer gladlig at jeg var en av de første som stillte spm ved at Tussimor annonserte seg selv her inne i starten.. Men min reaksjon på dette møtte så sterk motstand at jeg ikke turte si no mer i fht dette og tenkte jaja, da får moderator eller noen andre ta seg av dette..

Jeg mener at man bør få ha meninger og komme med ytringer uten og bli tråkket på, eller føle at man starter en krig..

Personlig syntes jeg Tussimor er flink jeg, og har slev vært så heldig at jeg har blitt spådd av henne, men uten og betale.. Disse sidene skal i prinsippet være reklamefrie og det bør man etter min mening respektere. Akkuratt som man bør respektere at man har forskjellige meninger om ting.

Slutt med drittkasting, og da mener jeg i alle retninger.. Kanksje er vi heldige og Tussimor tar turen innom her igjen, la moderator ordne opp i eventueller brudd på regler og legg denne debatten død. Har man et problem med at det blir annonsert her inne og man føler det ikke blir tatt hånd om så ta kontakt med mod. selv, ikke start krangle tråder.. Blir så uendlig dårlig stemning av det!

Håper jeg hold meg saklig nok her nå..

Skrevet

Anette;

Vil bare svare på hva som er reklamering.. Når en person legger ut informasjon om priser og hvordan en kan nås kaller jeg det reklamering...

=)

Skrevet

Huff så mye drittslenging det var her....

Og egentlig forstår jeg ikke at noen gidder å henge seg opp i at noen tar seg betalt for dette! Selvsagt må de vel få lov å ta seg betalt! De bruker tid og krefter på dette. JEG hadde vel pokker ikke jobba gratis....

JEG valgte å ikke bli spådd når det kostet penger - det er et valg hver enkelt tar.

Selv om noen kanskje ble skuffa over at de tar betalt (i tillegg til at de faktisk spår gratis også..), så hadde det vel aldri falt meg inn å syte om det! Bli voksne da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...