Gå til innhold

Alle med IKM uke 18.. mens vi venter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kroppen min lever helt sitt eget liv... Forrige mnd fikk jeg TR den 22. Altså 9 dager over. Og til nå har jeg ennå ikke fått TR. Jeg regnet jo med at den ville komme rundt den 22. denne mnd, men nei da. SÅ da vet jeg ikke hva som skjer. Foreløpig tester jeg negativt når jeg testet på onsdag.

Noen med noen erfaringer på dette kanskje??...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo ladys!

har ikm lørdag 2 mai, begynte på fredag med ømme bryster hr hatt stikkinger og sviende følelse der nede ,men det har avtatt nå er disse brystene ømme og jeg ser bare positivt på det! kan være pms eller at jeg er gravid!;o)

hadde veldig bra timing med samleie i forhold til el, så oddsene er der!

håper det blir mange av oss som det klaffer for gratulerer til dere som alt har påvist graviditet!

lykke til

hilsen

Skrevet

Hei hei jenter.

Ja, da var det igjen ikm uke.

Selv om jeg ikke har ikm før ons-fredag (usikker pga tidlig el) så har jeg klart å teste en gang- skinnende klart blenda hvitt selvfølgelig.

Jeg har fortsatt ingen symptomer, med unntak av kanskje pittelitt vondt i puppene.

Ser jo at det er noen som allerede har testet positivt, Gratulerer sååå mye til dere!

Hvordan går det med dere andre?

Skrevet

Her er tålmodigheten forsvunnet ;) jeg har ikm torsdag el fredag. Litt usikker faktisk. Men jeg hadde EL fredag og lørdag for ca en uke siden. I går kveld hadde jeg lyserosa utflod. Og jeg kunne se en anelse rosa på papiret. I dag har jeg også hatt litt rosa/brun utflod, og frykter dessverre at TR er på tur :(

Og jeg som har kjent symptomer også denne måneden. Men de var nok bare innbilte. Jeg har super ømme bryster, men det har jeg hatt siden ca ons/torsdag. Og det får jeg alltid før mensen, så jeg tar ikke det som et tegn på at jeg er gravid. Jaja, det gjenstår jo bare å se hva som skjer.

Hvis ikke er det bare å prøve igjen neste pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...