Va9lje Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hei og hopp Nå er jeg veldig rastløs å skulle ønske man kunne teste seg så tidelig men får vel heller bare komme meg igjennom en uke til Jeg skal teste 29 april..hva med dere?? Hva skjer ellers da? Noen symptomer? :-)
You can call me Dårris Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Hei hei. Jeg har en helt ny følelse i forhold til dette. Likegyldighet faktisk. Skjønner ikke hvorfor, men sånn er det. Jeg har hatt dager med et enormt baby sug, men nå de i dag, og litt i går så har jeg vært litt likegyldig. Kanskje det er kroppen sin måte å si fra at det ikke har klaffet på? Har ikke kjøpt hauger med tester en gang;) vi får se hvordan det går neste uke. Kommer nok til å teste rundt onsdag tenker jeg. Lykke lykke til til deg hvertfall!
attpåklattimagen:-) Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Jeg har IKM 3 mai.... Kanskje.. Tror nemlig at jeg hadde EL den 13 april. Dag 9!!!!!!!!!! er det mulig? Har ihverfall ikke funnet el etter det.... Har da vært litt syk, men hatt sex nesten annenhver dag lell;) Meeeeeeeeen....har vel egentlig ikke så store forhåpninger denne pp:( Lykke til alle uke 18 prøvere;o)
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Heisann. Huff ja jeg er også rastløs. Har sånn rar følelse nederst i magen. Stikkende smerter som kommer og går. De sitter liksom over livmoren, på siden. De veksler fra side til side. Vet ikke hva dette er????!!! Regner nok ikke med at vi har klart det denne gangen heller. Er inne i vår 2 pp. Husker ikke hvordan det var sist da jeg ble gravid. Er jo 5 år siden, så myyyyyyyyyyyyyye er gådd i glemmeboken. Men drømmer mye rart for tiden. Er mye trøtt midt på dagen og sover dårlig om natten. Men jeg håper håper på en lite spire og et lite nurk i magen=)
Va9lje Skrevet 22. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2009 Sånn har jeg følt det også.. måtte ut fra bim en stund for jeg blei aaalt for babysyk og kjente alle mulig symptomer.. men nå har jeg i noen måneder tatt det helt med ro, å tenkt at når jeg er klar så klaffer det nok. Måtte titte innom i gjen da jeg er veldig spent denne gangen, siden jeg må tisse omtrend hver/annenhver time, er tørr i munnen og veldig tørst, fryser lett, og murringer i eggstokkene og rundt der osv.. så jeg håper det har klaffet for meg selv om jeg ikke klarer å se for meg at jeg noen gang skal få en positiv graviditetstest, hehe
Va9lje Skrevet 22. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2009 Akkurat som meg!! stikking nederst i magen litt på siden der.. har hendt jeg har sovnet midt på lyseste dagen i det siste, hehe! drømmer mye for tiden jeg også, og de to siste dagene har jeg drømmt at enten jeg eller noen andre i drømmen er gravid.. får håpe jeg er sanndrømmer
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Jeg husker sist gang jeg var gravid. Da drømte jeg at jeg var gravid natta før jeg tok testen. Men enda er det ei uka igjen til jeg har IKM og jeg tør ikke teste før. Er så redd for å bli skuffet. Jeg håper virkelig at du er gravid Va9ilje=)
Va9lje Skrevet 22. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. april 2009 Tusen takk Håper det klaffer for oss alle
solstråle :) Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 Hei Har ikm 30. april, og begynner å bli skikkelig utålmodig ja! På lørdag hadde jeg en del rosa utflod, og liker å tro at det kan ha vært en festeblødning.. hehe men i så fall må jo el ha vært mye tidligere enn i en vanlig syklus.. så vet ikke helt jeg.. Og i går våknet jeg og var skikkelig svimmel, klarte så vidt å stå oppreist, måtte bare gå og legge meg igjen og sove noen timer. Var litt småsvimmel resten av dagen. Sist jeg hadde det sånn, var for tre år siden da jeg var gravid med yngstemann, så har jo gitt et lite håp det og Men men, kommer ihvertfall ikke til å teste før ikm. Pleier å vente til noen etter. Så må bare smøre meg med tålmodighet
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 Jeg har så mange symptomer at det bare MÅ være innbillning... Skal teste 1.mai om jeg ikke har fått mensen til dess
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 23. april 2009 #11 Skrevet 23. april 2009 Ja jeg har også så mange symptomer at jeg og trur at det bare er innbilling. Som sist drømmer jeg mye rart, søv dårlig og har mange fryseperioder. Det ene minuttet fryser jeg så tennene klapper og neste minutt så er jeg kjempevarm..... Men trur det ikke før jeg får se det=) Håpeklem til dere alle
Carina har to små gull Skrevet 23. april 2009 #12 Skrevet 23. april 2009 Har IKM 28 april og dagene går så tregt. Har også en del symptomer, om de er innbilte vet jeg ikke.Går med konstante murringer nederst i magen og vondt i korsrygg, har vært kvalm noen morgener. Også drømmer jeg mye. Og er konstant trøtt, noe jeg var sist og kunne sovne av hvor som helst. har alledere testa en gang da jeg var overbevist m at jeg var gravid, men denne var negativ. Sikkert for tidlig uansett. Får bare se om tanta dukker opp, skal ikke teste mer før det.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. april 2009 #13 Skrevet 23. april 2009 Har nok masse innbildte symptomer jeg også... Ikke så mye stikninger i verken mage eller bryst som jeg har hatt noen dager nå, men litt trøtt (sovnet på dagen i går) og litt svimmel innimellom. Litt småkvalm innimellom - men alt dette kan jo være normalt selv om man ikke er gravid... Ventetiden er såååååå lang synes jeg!!!! Måtte seff ta en test i dag (igjen!), på dag 22 i syklusen - men den var blendahvit!!!!!!!! Æsj!!!!! Skikkelig nedtur - selv om det er veldig tidlig å teste... Forrige gang testet jeg knall-positivt på dag 24 i syklusen og det var ikke morgenurin engang - så jeg ble superskuffa over at det ikke var en ultra-svaaaaaak strek engang!!! Mååååå bare prøve å vente nå, skal prøve å vente til mandag med å teste igjen - da er jeg på dag 26 av syklusen og er den ikke positiv da - så er jeg ikke gravid!!! Det er jeg ganske så sikker på... Klems
snuppelura-jente10 Skrevet 23. april 2009 #14 Skrevet 23. april 2009 Nå går vi snart inn i en veldig spennende uke jenter, så spent på hvem som er blitt gravide. Selv venter jeg tanta 30. april, en laaang uke til. Men i går da jeg skulle dusje syntes jeg brystvortene mine vår så stive, noe jeg kun har når jeg fryser. Så tok jeg på dem og de var sikkelige ømme, ikke brystene, men selve vorta??? Hm, vet ikke om det er det man mener med ømme bryster, men fikk selvfølgelig et sikkelig håp. Ellers ingen andre symptomer, ikke trøtt engang.. Jeg må nok ikke ha de største forhåpningene, men skal få mannen til å kjøpe en test før han reiser bort i en uke:-) Lykke til!!
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 24. april 2009 #15 Skrevet 24. april 2009 Så er det bare 4 dager til den store testdagen for min del. Venta tanta 29.april, men håper ikke den kommer. I natt har jeg virkelig drømt masse om beibiser. Både barnegråt og at jeg fikk ei lita jente......håper at jeg er sanndrøm!!! Ønsker dere alle ei god helg.... Håpeklem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. april 2009 #16 Skrevet 24. april 2009 Jeg fikk litt blod på papiret når jeg var på toalettet istad - bittebittelitt brunt bare, enten så er det festeblødning(?), jeg er i dag 9 dpo (håpe, håpe, håpe) ellers så er det begynnelsen på mensen (f...!!!) Er bare på dag 23 i syklusen, men det stemmer bare ikke at det kan være mensen for jeg hadde EL smerter og masse, masse EL-slim for 10 dager siden, så argggghhhhhh - hva søren er dette da? Har aldri hatt festeblødning før og jeg har vært gravid 4 ganger totalt før (5 med denne gangen...), så hva tror dere?? Greier ikke å slappe av jeg nå altså... Klem fra en noe forstyrret...
solstråle :) Skrevet 24. april 2009 #17 Skrevet 24. april 2009 Godt mulig det var festeblødning ja! Skulle ihvertfall tro det i forhold til dagene Selv om du ikke har opplevd det tidligere, så trenger ikke det å bety at du ikke vil oppleve det denne gangen! Krysser fingrene for deg jeg! Hadde selv rosa utflod på lørdag, så jeg håper og på at jeg har hatt en festeblødning. Men har bestemt meg for å ikke teste før neste uke. Lurer på om jeg klarer å vente så lenge, for begynner å bli veldig utålmodig! Tvi tvi! Og lykke til!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. april 2009 #18 Skrevet 24. april 2009 Tvi, tvi og lykke til til deg også!!!! Nå ga du meg virkelig håp her altså!!! Håååååååper så veldig at det sitter en liten spire her nå!!! Har prøvd siden sommeren 2008, men ønsket har vært tilstede siden høsten 2006!!! Klem fra en som er mer glad nå enn forvirret...
miepia30 Skrevet 24. april 2009 #19 Skrevet 24. april 2009 skulle testet mandag 27 , forventer mens da, klarte ikke holde meg, testet i dag, uhyre svak strek, ville kalt den negativ. men! er så heldig å jobbe på sykehus og stakk innom laben og tok gravitest i blod. som var positiv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. april 2009 #20 Skrevet 24. april 2009 Ååååå - gratulerer såååå mye!!!!! Så koselig =) Ønsker deg lykke, lykke til med svangerskapet!!! Kos deg og nyt den spennende tiden du har fremfor deg!! Klem fra
miepia30 Skrevet 24. april 2009 #21 Skrevet 24. april 2009 tusen takk. er veldig fornøyd. vet det er tidlig og mye kan skje. men i det minste vet jeg at vi sammen har evnen til å bli gravide. har aldri prøvd før så visste jo ikke om jeg var fruktbar. moro moro. fantastisk påskeegg
Carina har to små gull Skrevet 24. april 2009 #22 Skrevet 24. april 2009 Gratulrere så masse miepia Tok test idag og da ble den negativ... har IKM på tirsdagen og vente tia er lang. Masse lykke til i svangerskapet og kos deg
miepia30 Skrevet 24. april 2009 #23 Skrevet 24. april 2009 urin gravitesten min ble også negativ. ble positiv på blodprøve. så man kan godt være gravid selv om negativ urin, det bare tar litt flere dager før man får vite det lykke til til deg også. har ikke helt skjønt at jeg er gravid. skal se noen positive urinprøver først og helst en tidlig ultralyd også før æ tror det. veldig kjekt å jobbe på sykehus og ha legekollegaer som tar ultralyd. moro.
Rafi Skrevet 24. april 2009 #24 Skrevet 24. april 2009 Gratulerer med positiv test miapia28 håper den sitter !! Godt å lese at jeg ikke er den eneste som er utålmodig og holder på å bli gal jeg synes det er alt for lenge å vente til neste torsdag el fredag med å teste. Jeg har IKM en av de dagene litt usikker. Jeg kjenner og leter etter symptomer, som sikkert ikke er der en gang
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 26. april 2009 #25 Skrevet 26. april 2009 Æsj...Fikk TR i dag, så nu blir det nu IKM uke førr meg....=( E litt lei meg i dag, da jeg syntes jeg kjente festesmerter på fredagen. Men den gang ei. Får bare prøve igjen, så får vi håpe spiren sitter neste gang... Lykke til til dere andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå