Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordab går dert med deg? testa pos? *spent!!*

klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei frøken=))

Nei denne pp'en har jeg ikke testen =DDD men ingen tr=)) skal kjøpe en digital i mårra=) om jeg ikke er gravid så må det være noe alvorlig galt med meg... jeg har helt hvite brystvorter, akuratt som om de er sprenkte liksom... å det prikker i dem.. der drar nederst i magen, å det stikker litt til i ny å ne... + at jeg har vært på do ca 7 ganger i da å sikkert tømt 1 dl vær gang jeg har vært der hihihi å jeg må egentlig bare tisse når jeg står opp å når jeg kommer hjem hihihi....

Hvordan er det med deg da????

har tr reist igjen???

Skrevet

så gøy! :-D forventer oppdatering etter testen er tatt!! såå spennende!!!!!!! :-D *gøy!!*

tanta har ikke reist pleier å bo her i en heeeel uke i strekk :-(

sitte å surfer på søskenvogner *vogndilla delux!!!!!* hvis jeg ikke bli gravid snart trenger jeg jo snart ikke no søskenvogn :-/ hmf! hehe

Skrevet

Ja er spennede=) jeg kommer tilå bli super skuffa om det ikke står GRAVID på den..... men livet må videre.... det finnes flere egg der inne heheheh....

En uke ja... huff det er lenge det... jeg har hu heldighvis ikke så lenge=) hu er er i ca 4 dager...=)

Jeg har finni den perfekte søsken vognen=)) å den skal jeg ha=)) hehe

Skrevet

aha hvilken søskenvogn da? link?

står garantert Gravid! hadde ikke du ikm mandag el i går?

Skrevet

TWIN CANGAROO=) http://www.emmaljunga.no/pdf/catalog_NO.pdf

Den står ett side 38 nederst i venstre hjørne men på side 20 når du blar=) vil ha den i mørk blå=) den er kjempe fin i virkeligheten=)

jo jeg hadde ikm i går=) senest i dag=)

Men nå har den jo tullet så mye så aner egentlig ikke.... men blir spennede=) prøvde å sende deg en privat mld, men du hadde ingen profil. så da gikk det ikke hehe=))

hvem vogn vil du ha????

Skrevet

den er knall fin- hadde jeg hatt litt mindre barn kunne jeg oxo hatt den! ei venninne av meg har den så mått seff prøveteste den men ho lille gikk nesten i kalesjen ( ho går hvertfall i den om et lite år) :-o

men vognen er en av de fineste!

har tenkt litt på p&t den tvillingvogna for den er laaaaang i ryggen.. men jiker oxo noen av disse tandemvognene f.eks jane sin... hmmm.. god tid på å bestemme oss da :-p selv om den helst skulle vært i hus i går :-D

lykke til med testinga!!

Skrevet

hvordan gikk testinga? :-D

Skrevet

halooo=) jeg tør ikke teste jeg.... huff

jeg føler meg gravid, har stikkinger i puppene osv draing i magen kvalm til tider... men har fått helt sperre får å teste hehe....

jeg har kjøpt meg digital test.. men vet ikke om jeg burde vente til i mårra tidlig med å teste hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...