Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 ..snakka nettopp med sambo. Me har litt problemer på hver vår kant og det kræsje litt av og te, men ikkje noe eg har tenkt no særlig over. Blir jo alltid bedre tider.... ...men desverre så har ikkje min kjære så mye tålmodighet. Og kompisen hans, som kjenne han j*vla godt, har vel egentlig satt en tidsfrist på forholdet vårt på 6 mndr. nå.....så....antar prøvinga e over.... Faen........ Lykke te dåkker andre i allefall!!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. april 2009 Har ikkje gitt opp forholdet da, sånn at det e sagt. Men ein baby må venta når det blir sånn på stell........off.....hardt slag i magen...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Uff, så trist:( Masse lykke til videre, håper dere finner ut av det!
gullfisken * gravide* :) Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 offdå men ka e d slas kompisa? går ikke an å sei sånn! tippe det gr kjempe bra å at dåkke ordne opp i dette her! stå på å fortsett me ikke å je opp!!!! masselykke lyyyykke te!!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 ååååh så utrolig trist=( håper dere finner ut av det å at vi sees her snart igjen=) mange lykke til klemmer fra meg=)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 uffda, nei så trist.. Det var jo denne gangen det skulle klaffe.. Men skjønner jo at det er fornuftig å sette et babyprosjekt på vent så lenge.. Og du..blås i denne kompisen og snakk mer med samboeren din. Håper det ordner seg..
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 24. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2009 Blei eg forferdelig rotete innlegg på meg da...det må eg sei..hehe... va litt fortvila når eg skreiv dette. Men ette litt tenking og rasjonalisering, så vett eg det at det komme te å gå bra med oss da. Men får bare legge selve prøvinga på vent litt. Han reise så masse nå at faren for ein klaff e heller minimal..tror ikkje eg e så superfruktbar heller at det gjør noe så då kan me nok bare ta det med ro.. Eg komme vel te å subba litt her inne likevel da......klare jo ikkje å la vær heeeilt.... Men anyway...tenkte bare eg måtte oppdatera litt for dåkker som svarte og leste. Kom plutselig så mange forhold som fekk problemer her plutselig :-| Forsto at eg har det ikkje så gale.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå