Nathalie'i'magen Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hmm.. Nå er jeg kjempespent.. Tok nettopp en test, men den var negativ! Skal ta en ny i morgen med morgenurin! Har ikke kjempemye symptomer utenom.. Litt vondt i ryggen, og kanskje litt trett. Ikke dårlig eller kvalm! Mensen kommer alltid når den skal, nesten på timen! Hva tror dere? Noen andre i samme situasjon?
MamaLady Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Akkurat som med meg.... Jeg var forsinket forrige mnd også. Jeg tror jeg blir gaaal snart!
Nathalie'i'magen Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Jeg er aldri forsinket, så jeg er helt sykt spent nå. Fikk ikke gjort noenting på jobb i dag for det var umulig å konsentrere seg.. Har du mange symptomer dA?
Mamma'n til Julian Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 I morgen er det gått ei uke over IKM...og jeg pleier også ha mensen min på dagen lissom..Har tatt 4 tester, og alle er nagative. Siste ble tatt i går. Alle tegna fra forrige gang er der...og ingen mens...
Nathalie'i'magen Skrevet 22. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2009 Hva skal du gjøre da? Gå til legen å måle hcg nivå kanskje? Krysser fingrene for deg
Mamma'n til Julian Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Var hos legen og målte HcG 4 dager over. Den var negativ. Nei..nå får jeg bare vente å se om den kommer altså...og roe helt ned...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå