Gå til innhold

IVF PÅ HAUKELAND!NOEN ANDRE?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen, jenter!

I dag fikk vi brev med innkalling til forsamtale!! =) 25.mai... Det gikk mye fortere enn jeg hadde frykta! =) Hvordan går det med dere, da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg igjen:)))

å så herlig å kunne være ett lite muse skritt videre da meg83!!! for det går jo litt i museskritt dette her:( men det var jo kjempe fort da...lenge siden søknad ble sendt da?

selv ringte jeg kk hin dagen og da hadde de akkurat fått søknaden noen dager i forveien..skulle få brev i posten sa hun.. men når jeg spurte om hvor lang ventetiden var sa hun at det ble nok ikke før på HØSTEN ihvertfall!!! HALLO!?? vær grei da..mye snillere å si på sen sommeren eller sept...HØSTEN det høres jo ut som 100 år til liksom:(((((

sto det noe mer spennende i brevet da?:)))

Skrevet

Akkurat nå føltes det til og med som et elefantskritt ;D Husker ikke når vi sendte inn, men fikk bekreftelsen 16. april, tror jeg, og da skulle det ta 2-3 uker, så nå har det jo gått ganske fort :)

Oi, skjønner at ikke det var noe oppløftende svar!! Men det kan jo hende de sier det for at man ikke skal få for store forhåpninger, men at tiden kanskje blir kortere likevel?! Får håpe det!! Og så kan det jo hende at hun tenker på september når hun sier høsten, og det er jo ikke såå lenge til som november, f.eks.. huff... Må jo prøve å være litt positiv midt i det her ;)

Vet du når/hvor lenge de stenger om sommeren?

Stod ikke så mye spennende i brevet, bare to sånne skjemaer vi må fylle ut og ha med, og så div. info om IVF og sånn, men vet vel det meste som stod, tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...