★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 nå er alle papirer sendt til kk og nå er det vel bare å vente på den berømte samtalen der oppe:) håper ikke det tar så lang tid..fik beskjed av gyn at vi trolig måtte vente til etter sommerferien før vi kom i gang med selve forsøket..noen andre som skal i gang på kk snart?
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 22. april 2009 ingen som hører til på kk her og vil slå følge på veien?
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 jeg gjør=) vi starter opp nå i mai*skummelt*
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2009 hei!! ja jeg grugleder meg:) hvor lenge har dere stått i kø da?vi må sikkert vente til etter sommerferien på å komme igang med selve forsøket:(
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2009 kan jeg spørre hvor gammel dere er og hvor lenge dere har prøvd og sånn?:)hvis du vil vite min historie så klikker du bare på nicket mitt men det vet du sikkert;) var så mye å skrive liksom hihihi;)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 jeg er 31 og han er 30=) vi har en gutt på 3,5 år som ble til på såkalt normal måte...jeg ville i utgangspunktet ha 2 tette så vi starta prøvingen til nr to med en gang småen slutta å amme, han slutta sjøl når han var 6 mnd, så du kan si at vi har prøvd siden mars 06*lei* vi hadde samtale i aug i fjor og kunne ha starta påfølgende mnd men jeg ville vente litt pga ny jobb....ventet i knappe 3 mnd før vi vikk samtale=) så jeg synes det gikk utrolig fort.... hihi skal sjekke nå jeg=) er så utrolig nyskjerrig av meg*knis*
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2009 ) hihi jeg også nysgjerrig;) jøss da gikk det jo fort for dere da!!er nok denne sommerferien som gjør at det vil gå noe tregere for oss:( men den som venter på noe godt vettu;) er veldig spent på hvordan det går med deg framover nå jeg:))) skal følge med;) kjekt at det er flere i samme båt om det går an å si?:)hvor i bergen holder dere til da?;)hvilke bydel liksom?
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 ja gjorde det, er nok sommeren som stagnerer dere litt, vet at de er mer enn fullbooket fremover.... jo takk det samme;o) kommer til å flytte inn hit igjen merker jeg*ler* hihihi i bergen vest heter det vel=) du da? ja er jo kjekt sjøl om det er en "kjip" situasjon å være i...håper bare alt klaffer*XXX* har ei venninne som venter sin nr 2 nå om litt over en mnd.. så hu har gått igjennom det jeg/ vi skal igjennom nå...desverre så bor hun LANGT vekke så vi treffes kun på msn=(
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2009 uff mer ennfullbooket:((( det var ikke akkurat musikk i mine ører nei:( tror nok jeg kommer til å holde meg en del her jeg også selv om jeg fremdeles er mye på bli gravid....holder til i ja la meg tenke hahaha..bergen vest er vel loddikken?hihi vet ikke hvor jeg bor om det er øst eller vest hallo!!!??? aldri tenkt over:)))) men fyllingen ihvertfall;) nå følte jeg meg ikke akkuart som første mann i køen når han der oppe delte ut hjerner hahahaha:)))))))))har msn jeg og;)men er sjeldent der da..
meg83 Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 Hei Får jeg lov til å hoppe inn i samtalen deres? Har jo snakka med deg litt før, tøysek®opp Vi fikk bekreftelsen fra KK om mottatt søknad 16. april, så vi ligger ca likt da Spennende hvor lang tid ting kommer til å ta!! Men jeg synes det hjelper med det opversiktsarket som fulgte med.. Da kan man liksom glede seg over de små skrittene, i stedet for å tenke på hvor mange mnd man må vente... Er nok litt dum den sommerferien, ja.. Og så er jeg spent på å få vite alt om prosessen deres så alngt, har 1ønsker 2=)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 22. april 2009 hei meg;) bare å hoppe inn det vettu;) bare koselig det..blir så spennende dette her meg83:)vi får holde følge vi og;) ja den sommer ferien er ikke noe særlig...men på den andre siden så kan man jo muligens vente seg baby til våren sommeren igjen og det er jo en deilig tid å ta i mot den lille:)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 22. april 2009 #12 Skrevet 22. april 2009 hahaha stemmer det tøysek® =) fyllingen ja, hmm ikke langt unna da;o) har msn jeg også;o) bare jumpe inn meg83=) er koselig å vite at det er flere av oss som går igjennom det samme=)og som ligger ca likt...=D=D=D
meg83 Skrevet 22. april 2009 #13 Skrevet 22. april 2009 Hmm, det er sant, ja!! =) Hadde jeg ikke tenkt på Og så får vi glede oss over andre ting her i livet så lenge Jeg skal f.eks. snart på sydentur ;D
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 22. april 2009 #14 Skrevet 22. april 2009 skal også snart på ferie, eller dvs i juni=D=D=D*gleder meg*
meg83 Skrevet 22. april 2009 #15 Skrevet 22. april 2009 Hehe, svaret var til innlegget før Koselig at dere vil ha meg her ;P Hvor lang tid har ting tatt for deg så langt da? Tid mellom søknadsbekreftelse, innkalling, forprøver, oppstart osv?? Spennende å høre!!
meg83 Skrevet 22. april 2009 #16 Skrevet 22. april 2009 Så gøy!! Hvor skal du? Vi skal til Kroatia i mai =)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. april 2009 Forfatter #17 Skrevet 22. april 2009 så da bor vi fyllingen da:)))) fint å vite hahaha:) jobber du der også? ble litt sånn glad jeg nå hehe så rart at man kan ha gått fobi hverandre:)))
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 22. april 2009 #18 Skrevet 22. april 2009 hihi er ofte i fyllingen å jobber, men jobber ikke direkte der;o) du vet aldri;o)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 22. april 2009 #19 Skrevet 22. april 2009 klipper og limer jeg;o) meg83.. jeg er 31 og han er 30=) vi har en gutt på 3,5 år som ble til på såkalt normal måte...jeg ville i utgangspunktet ha 2 tette så vi starta prøvingen til nr to med en gang småen slutta å amme, han slutta sjøl når han var 6 mnd, så du kan si at vi har prøvd siden mars 06*lei* vi hadde samtale i aug i fjor og kunne ha starta påfølgende mnd men jeg ville vente litt pga ny jobb....ventet i knappe 3 mnd før vi vikk samtale=) så jeg synes det gikk utrolig fort.... jeg skal til alcudia=D gleder meg noe helt sykt=D
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. april 2009 Forfatter #20 Skrevet 22. april 2009 jobber der hver dag jeg;)) dæven så nysgjerrig jeg ble nå!!! hahaha..
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 22. april 2009 #21 Skrevet 22. april 2009 oi...hehe nå ble jeg nyskjerrig og gitt;o) sett pm? lempa inn msn adressa mi der;o)
meg83 Skrevet 22. april 2009 #22 Skrevet 22. april 2009 Å, sorry, du hadde jo svart endel over her.. Hadde jo til og med lest det =P Skjønner at dere har venta lenge nok nå, ja!! Men så flott at dere kom såpass fort igang!! Hvor har du hørt at det er fullbooka? Og vet du i tilfelle hvorfor? Er vel en smule nysgjerrig jeg også da.. Så gøy med ferietur da!! Man må ha sånne ting å glede seg til!! Dessuten er det snart 1.mai og langhelg for meg i hvert fall =)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 22. april 2009 #23 Skrevet 22. april 2009 jeg snakka med dem i dag, derfor jeg vet det=S kk altså.... jaaaaa, slappe av og nyte sol og bading=D her er det trippel 30 års dag 1. mai, for manne min og ikke minst 2 venninner=D så jeg gleder meg masse til den dagen=)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. april 2009 Forfatter #24 Skrevet 22. april 2009 da har jeg lagt deg til 1 ønsker 2;) hiv deg gjerne på du også meg83;)
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 22. april 2009 #25 Skrevet 22. april 2009 nei natta jenter, så snakkes vi=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå