Gå til innhold

Noen som er kjent med Mellom-Nes el Billingstad skole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

erfaringer med skolene og områdene?

Skrevet

Ingen erfaring med noen av skolene, men er vokst opp i området og har aldri hørt noe negativt om dem :)

Skrevet

Dulosten - hvis du er her fremdeles, hvordan var det og vokse opp på Billingstad/Mellom-Nes? kan du dele noen erfaringer/minner?

Skrevet

Ikke akkurat vokst opp der, men har alltid hatt et godt inntrykk. Et lite og hyggelig sted. Men det er jo ikke langt fra Sandvika, og vi hørte aldri noe negativt om stedet. Litt sossete for oss fra Lommedalen, Kolsås og Rykkinn, men sikkert veldig fint å bo der :)

Skrevet

jeg har vokst opp like ved både billingstad og mellom-nes. hadde mange gode venninner som gikk på mellom-nes, men dette begynner jo å bli noen år siden. veldig fine områder og de var veldig fornøyde med skolen sin. trygt område og godt miljø. nær sjøen, mange småstrender i området ved båthavnene det ofte ikke var så mange på. mange store villaer og rike mennesker, men ikke så "snobbete" som jeg har inntrykk av at nesøya er. så vidt jeg husker består ungdomsskolen landøya av elever fra nesøya og mellom-nes.

Skrevet

Hmmm...sossete, ja. Mulig det. Det vi liker godt, bortsett fra at det er rett v/sjoen og skogen, er at det er et veldig urbant og internasjonalt miljo. Passer ypperlig for oss som er en engelsk/norsk fam.

Dulosten - hvis du er her: Hvordan er det i Lommedalen, Kolsås og Rykkin? Hvor langt er det fra Sandvika/Billingstad og også fra Oslo? Går det tog el må man ha bil? Mannen min jobber på Billingstad. Jeg er i hotelbransjen og kan jobbe hvor som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...