Gå til innhold

2 i forhold til 1

*Charlee*

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har ei datter på 16 md og er gravid igjen. For tre år siden fikk jeg tvillinger som desverre ble født for tidlig og døde etter noen dager. Disse to svangerskapene var veldig forskjellige... Nå er jeg gravid igjen og håpet om å bli tvillingmamma igjen er der jo:) Nå føler jeg meg mer lik det første svangerskapet utenom at jeg ikke reagerer på tannkrem og har ikke blødninger slik jeg hadde med tvillingene de fire første månedene. Symptomene denne gangen er så mye sterkere enn når jeg gikk gravid med datteren min.... Så jeg lurer på kan man merke stor forskjell om man er gravid med en eller flere? Blir symptomene sterkere? Husker magen kom fort med tvillingene, men kjenner nå jeg er hard nederst i magen på høyre siden og er 7 uker på vej... Blir spennende å se men kjekt om noen kan dele sine erfaringer, kjekt å høre:)

Fortsetter under...

Hei Charlee.

Ja det er jo store forskjeller også på dette (som så mye annet ang svangerskap) :)

Jeg kan dele fra mine egne erfaringer som har to enlinger fra før.

Denne gangen med to i magen kom den harde kulen som du beskriver kanskje? i uke 6 og kvalmen allerede i uke 5. Jeg var også ekstremt trøtt helt fra starten.

I mine enlingsvangerskap var jeg ikke dårlig overhodet (litt småkvalm om morgenen) og magen kom først rundt uke 20 (tror jeg).

Så ifølge det du beskriver så høres det jo ganske likt ut???

Når skal du på UL? Blir spennende å høre hvor mange du har inni der.......

Takk for svar, kkoselig å høre fra andre:) Jeg skal til legen på mandag for å få henvisning til UL så det blir nok ikke så lenge til. Er litt spent om det er flere for jeg føler det litt på meg... eller så er det fordi jeg er så utrolig dårlig nå i forhold til sist gang:P Vi får se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...