Gå til innhold

til mine testomane medsøstre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har testet nå fra 9 dpo.. og totalt blenda hvite tester seff... vet jo egentlig at jeg ikke får poseti v test før 5-7 dager over IKM...(da jeg har fått posetiv test de to andre gangene) men er man testoman, så er man testoman... hehe;)

ok.. i dag så kom denne berømte skyggestreken, ettter ca 30 min...altså en strek totalt uten farge...

men det jeg lurer på er, om det kan bety at kanskje testen vil bli posetiv etterhvert?? eller er det bare noen tester som alltid vil vise en skygge strek??

jeg vet jo at en skyggestrek skal ses bortifra og at testen skal kastes etter 5 min, men jeg har en følelse på at jeg er gravid nå, har alle symptomer som jeg har hatt de to andre gangen, så jeg tenkte jeg skulle se hvordan testene utviklet seg, i tilfelle jeg er så heldig å få posetiv test denne pp...

så til nå

9dpo: blenda hvit

10dpo: blenda hvit

11dpo: skyggestrek etter 30 min..

fortsetter testingen frem til mens eller posetiv test...

(bruker strimler fra billige-tester.no)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Lille Knøtt!

Ble litt nysgjerrig når du skriver at du har testet positivt 5-7 dager over tiden tidligere når du har vært gravid. For jeg føler meg gravid, men tester forsatt negativt..er 6 dager over IKM trodde jeg, men nå tror jeg at jeg har tatt feil og at jeg hadde EL 6 dager senere enn jeg trodde, og da har jeg IKM idag!

Tok nettopp en test nå, og den er også negativ. Men om jeg er lik deg, så kan det kanskje være at det er tidlig å teste?

Vet lite om grav.tester dessverre, så kan ikke svare deg på dine spm da. Men du har jo forsatt noen dager til IKM, så da er det vel håp :)

Skrevet

Hei lilleknøtt:)

Hvordan ser denne skyggestreken din ut?Saken er den at jeg testet nå 10 dpo og jeg ser en svaak grålig strek.Den kom etter ca 20 min..

blir spennende å se om det blir endelig til en rosa en...=P

Skrevet

den kan se grå ut ja... og viss jeg holder den opp mot lyset så ser den på en måte litt gjennomsiktig ut... så den er absolutt ikke posetiv, men jeg vil liksom tro at det er skritt nærmere posetiv test jeg da... haha ;)

Skrevet

samme skyggestrek i dag...er det noe galt med testene??eneste at den kom etter 5 min....

hvordan går det med deg lilleknøtt?

Skrevet

i dag kom det opp noe strek greier også... men så var det en liten klump på testen akkurat der som streken skal gå, så det kan jo være skygge fra den klumpen også...

så jeg er ikke noe mer klok i dag...

kan jo være du er gravid da, viss den kom fortere i dag enn i går... får håpe det er farge på den i morgen da....:)

min strek kom ikke før etter 15-20 min...

Skrevet

Vet ikke jeg....den er ikke like tykk som kontrollstreken heller.neg er vel det rette ordet hehe.

noen av testene er jo full i hakker dine det også?

Skrevet

Heia damer.. Må bare skyte inn her og ønske dere lykke til=)

Håper dere får positive tester snart!

Mine tester er også veldig hakkete ... Kan være litt forvirrende i ny og ned. Men jeg tenker som så at den dagen jeg får strek er jeg hevet over tvil... hehe

Skrevet

hehe helt sant det monca hehe.

Hadde vært greit med en positiv en....det lureste er jo å vente noen dager,men det er ikke lett.Har ikke noen følelse heller så det blir nok atter en pp på meg:(

hvordan er ståa hos deg da?

Skrevet

Jeg pleier og vente 2-3 dager mellom jeg da.. Men jeg har jo mer teste skrekk en mani.. hehe..

Uff disse pp'ene flyr så fort av gårde.. Vi har vel prøvd ca like lenge vi? (jeg har prøvd siden jan 08) Men jeg har bare en 11pp'er bak meg=( jeje...

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tru jeg... Jeg skulle strengt tatt hatt mensen alt.. Men den er no show.. Jeg får bare negative tester.. Har ikke tempet denne pp, men jeg fant ut jeg bare skulle sjekke om den var høy eller lav eller hvordan det lå ann.. Og den var ganske høy faktisk.. 36.64 mot ca 36.20 før el... så da ble jeg enda mer usikker.. Får bare tempe videre nå og se om den synker eller stiger.. Lettere og få svar sånn trur jeg...

Skrevet

Jeg har også veldig høy temp de siste dagene(36,97)tempet tidligere ,men orket ikke mer.da lå jeg på 36,8 etter el,så jeg kan jo håpe..

har du testet?

Skrevet

Jeg er testoman!! Og nå klarte jeg ikke vente lenger, og bestilte 20 nye tester... Skulle egentlig vente til neste uke, men den gang ei.

IKM er ons-fred uke 18

Skrevet

akkurat som meg det... En til kanskje?

jeg bestiller 20 nye tester så fort jeg er tom... haha

en syklus testet jeg med gravid tester hele syklusen, for jeg var liksom sikker på at jeg var gravid men hadde hatt mens... haha sluttet når jeg igjen fikk mensen da.... sjekk jeg er gaaaaal i hode... hehe;)

men nå ser det ut som jeg har fått mensen igjen, så da tror jeg at jeg skal slutte med denne testingen, går bare et hav av penger til negativitet.......

Skrevet

heia...

Mannaen: Ja har testet.. Bare negativt for og si det slik... Men jeg er litt redd for at jeg er av de som ikke tester positivt før langt utti sv.skapet... For jeg får ikke positive tester på el.. så kanskje jeg skiller ut hormoner dårlig.. veit ikke jeg... Men du, 36.97 var jo suuuper høyt og fint da! Jeg pleier og ligge på 36.5-36.6 etter el.. så er ganske høy jeg og.. har vært oppi maks 36.7 en pp... så da... håper den stiger..

Lilleknøtt:

Alt går bra her.. ikke noe mens og negative tester.. så vet ikke lengre hva jeg skal tru jeg... får bare følge med på tempen trur jeg...

Ellers har jeg forstatt mye ømmhet og slitenhet(mutrringer) i beinbyggningen/bekkenet.. så da.. Jeg er ikke kjent for og ikke få mensen liksom.. hehe.. Jeg er jo den her inne av ALLE bimere som har leengst menstrasjon.. Godt jobbet.. hehe

klemklem

Skrevet

Vet hva du mener! Jeg testet også masse igjennom en hel syklus for et par måneder siden! Måååtte jo bare være gravid, så jeg satt jo der og trodde at alle testene var feil osv... Hehe. Jeg tror det roer seg litt etterhvert, jeg har hvertfall ikke vært like gal denne syklusen som jeg har vært tidligere:) Men la være å teste klarer jeg vel ikke.

Skrevet

Jeg er helt klart en testoman :(:( - og det har ikke kitt meg annet en frustrasjon. Unntak av EL testene som er positive et par dager hver måned.

Fikk flere skyggestrker og tester som ble positive etter ei stund, men M kom - så testene må nok leses av innen tiden det er beregnet.

tvitvi alle sammen

Skrevet

fremdeles neg test:(nå gidder jeg ikke teste mer før mandag hvis ikke tr er kommet før da...lykke til alle sammen

Skrevet

negativ test i går her også.. Gidder heller ikke mer før mandag trur jeg.. Mensen kommer vel løpet av helgen tenker jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...