Gå til innhold

En god trille. Men ikke Maclaren, Peg Perege Pliko eller Bee. Finnes ikke det??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bee var for lten. Ungen på 1,5 stanget i kalesjen.

Peg Perego var fin for ungen. Men trillekomfortet ikke var så bra, iallefall i sammenligning med Maclaren. Den var tung å vippe opp på fortauskanter og ble ikke så lita og lett sammenlagt. Men det var min første trille. Mulig den har forbedret seg siden våren 04.

Maclaren er deilig å trille med små barn i. Ikke så god på større. Handlekurven under er en vits. Henger man noe på styret tipper vogna når ungen blir løftet ut av. Og åpen kalesj. Gutten min på 8 måner klarte å åle segbut av selene i luggestilling og datt med hodet rett i asfalt. Ikke kjekt.

Skulle gjerne hatt trillekomfortet til Maclaren. Men mer stabil, litt høyere komfort til barnet og større kurv under.

Synes trillecomforten til peg perego er nydelig jeg da:) Rett og slett ei fantastisk trille.

Hva med den römer yanis? Billlig og fin. Ikke hatt og brukt den selv da. Men var inne på den før jeg tok meg rå til peg perego

Annonse

Hmm hard to please... Tror nok disse vognene er de beste, men som du nevner så er det noen mangler med alle. Så annonse fra barnas hus på en trill, husker ikke helt hva den het, men den var veldig lett og litt lav. noe med x inni seg... hmm dette ble ikke mye hjelp... onyx ett eller annet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...