mamma for andre gang:) Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Dere som har barn som skal ha bunad, hvilke sko har dere til? Kjøper dere bunadsko eller bruker dere noe annet? Og hva ligger prisen på sånn ca for bunadsko? Jeg har to jenter som vi har kjøpt bunad til, men har ikke sko til...håper noen kan svare:)
celodi Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Jenta mi er nå 6,5år og hun har alltid brukt sorte lakksko til bunaden.Jeg syntes det var dumt og kjøpe bunadsko som skulle blitt brukt 1 gang (17.mai) Men nå i år fant jeg bunadsko på Sparkjøp til 79kr,så hun fikk seg det. Synes de var fine. Så blir det brukt mere i år da vi har hadd dåp til minstemann,skal i en dåp til,2konfirmasjoner og 17.mai=)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Jeg har alltid kjøpt bunadsko til Cornelia. 199kr har jeg pleid å betale;) Nå lurer jeg på hva slags sko Marina skal ha til bunaden sin, hun er 10mnd på 17.mai og tviler på at hun går enda da
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Vi kjøper sorte pensko med bunadspenne på, som kan taes av til ungene =) De er ikke dyrere enn vanlige pensko. Storebror kan enda bruke de han fikk i fjor. Lillebror må jo såklart ha nye. Da kan de brukes som bunadsko og som vanlige pensko. Og i år blir det minst 3 ganger i bunad for dem og sikkert 3-4 penskobruk =))
Brugda Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 Vi kjøpte på Obs til 129 kr? Sånn at du kan ta av bunadspenna og får da sorte pensko. (men syns de var litt rare uten spenna da, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå