*papilla* Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Noen andre her som har opplevd/opplever å få mye mindre pupper etter pilleslutt?? Alle bh'ene mine er jo blitt alt for store... Ikke det at jeg hadde så store pupper fra før da...litt kjipt..
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Du har kanskje gått ned ett par kilo i vekt da? Det er jo vanlig å gå opp ett par kilo når man begynner på p-piller og vanlig å gå de ned igjen når man slutter... og puppene er jo det første stedet som blir mindre når man går ned i vekt, dessverre.... Klems
*papilla* Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 Hmm, mulig det.. har ikke merka noe annet en på brystpartiet.. skulle kanskje fått tak i en vekt og sjekka.. alle andre plasser hadde vært helt ok:) Jaja, får håpe spira sitter snart og at de kommer tilbake da.. (ikke misforstå, dette er jo bare en bagatell oppi mye av det andre opplever og går gjennom, men litt irriterende).
lise68 Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 JA!! fikk mindee etter at jeg slutter. gikk på jasmin, og vet at en av "bivirkningene" med denne pillen er at du kan få litt større bryst,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå