Gå til innhold

Hjelp; har så sterke murringer i dag!!

hæppi;)

Anbefalte innlegg

Er 8 uker i dag, og bærer på to små. Hadde masse murringer rundt IKM, men så stilnet det heldigivs. I dag har det virkelig blusset opp igjen; kverner skikkelig, og kjennes ut som om mensen skal komme hvert sekund. Blir ordentlig stressa og redd for å miste. Noe andre som har hatt det slik rundt disse tider?;)

Fortsetter under...

Husker ikke akkurat når det var mest murringer jeg, men ikke umulig at det var rundt uke 8.

Er mest sannsynlig ligamentene i livmoren som strekkes og helt normalt med murringer så overbevis deg selv om at dette går bra :):):)

Tenker på deg og vet hvor tøffe de første 12 ukene kan være med alle mulige bekymringer........ Det er deilig når de ukene er forbi også fyker ukene av sted

Er normalt med en del mensmurringer ja :-) Men forstår godt din bekymring, er ikke noe kjekt. Og det kan komme og gå utover hele svangerskapet.

Jeg har ganske kraftige murringer akkurat nå -her jeg ligger, samtidig som det sparkes som bare det imagen - jeg er 27 uker. Synes ikke det er noe kjekt jeg heller, blir litt usikker av det, settes fødselen igang eller hva er dette ? Men får bare stole på at det er voksesmerter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...