Gå til innhold

Men må nå le litt og, da..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på kontoret og drikker salvie-te! Bringebærte-poser har jeg også her. Hjemme drikker jeg hostesaft, må også få en grapefruktjuice-kartong i hus før dagen er omme, har satt en til livs her på kontoret tidligere denne uka. Spiser nesten ikke brød, da hvete og raske karbohydrater ikke skal være bra for fruktbarheten...masse grønnsaker - vårslankingen får en annen vinkling i år!

Tenker på at jeg for noen år siden satt på samme kontoret og bælmet store mengder med kaffe...Før det igjen var jeg ute og røyka atskillige ganger i løpet av dagen. Skullle nesten ikke tro det var samme mennesket.

Gjenstår å se om det blir barn av det. Men jeg kjenner meg i hvert fall frisk og sunn, det er jo alltids noe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er: Jeg har endelig greid kaffe, men karbohydratene sitter langt inne.

Hver måned har jeg tre dager med depping før jeg venter på å kunne sette igang igjen. Den deiligste delen av syklusen er slutt av mens. Da kan jeg ikke gjøre noe allikevel, og det er for tidlig å stresse med eggløsning.

Ellers har jeg også kjøpt familieflasken med hostesaft.

Det rare er at vesla i sin tid ble unnfanget den måneden jeg ga blaffen i prøving...

To barnsmamma neste år, helt klart!

Skrevet

Ja, min vesle ble unnfanget uten tanker på at det skulle kunne skje. Og jeg drakk kaffe, masse vin - gikk vel på nikotinplaster da...

Jeg har nå satt til livs en familieflaske hostesaft, godt er det ikke, men kanskje bra...

Man da var jeg yngre, og en endring har helt klart skjedd. Hvor gammel er din? Hvor gammel er du selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...