Bumpan Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Jenta mi er nettopp blitt 2. Jeg har en Emmaljunga Scooter som jeg er veldig glad i, men savner snuningsdekk......Lurer paa og skifte til EW Sky (2008 modell). Hun er ikke veldig stor (ca 85cm og 12 kg). Det jeg lurer paa er: - hvordan er sittestillingen? - Bor paa sted der det blaaser og regner endel, er det et stort problem, syns den er litt aapen (hun kommer til og sove i den om helger)? - Kommer den til og passe til hun er ca 4 aar? - Kommer regntrekk med og er det bra? - Er det mye forskjell paa og trille EW og Scooteren? - Har hatt TFK, men var ikke helt fornöyd, syntes den var litt tung og ruvende - Hva koster EW Sky (uten bag) 2008 modell (eller 2009)?
Lille Fjær Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Det er tre sittestillinger på EW Sky, i tillegg til full liggestilling. Alt fra godt tilbakelent til full oversikt. Gutten vår er 16 måneder, og han har MEGET god plass i vogna, selv med stor og gammeldags voksipose. Vogna er litt åpen (vi har 2008-modell), men 2009 er noe bedre. Den kommer imidlertid med et veldig bra regntrekk som beskytter superbra, og det gjør det lettere å trille ved mye vind. Jeg har ikke prøvd Emmaljungavogna, men EW er ei veldig lett og behagelig vogn. Den er god å trille både i by og på grusvei, og vi har også brukt den mye i fjellet, dog på turstier. Vi venter i disse dager nestemann, og har bestilt en 2009-modell av EW Sky DUO på den svenske nettsida www.pippilotta.se. Vi sparer ca 25% på prisen i Norge, selv med toll osv. Den skal komme i neste uke, og nettbutikken virker veldig seriøs. Anbefaler virkelig vogna, så lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå