Lillemus&mamma'n Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Vi har kjøpt denne vognen, og foreløpig står den på babyrommet og venter på å bli tatt i bruk. Jeg synes den er kjempefin og gleder meg til å begynne å trille med den, men det hadde vært moro å høre hva andre synes. Den skal kun brukes på asfalt og "innendørs" (er ikke så mye annet i nærheten her) Den skal ikke mye ut og inn av bil, for vi har bare en, og den er som regel med min mann på jobb ; ) Har også kjøpt first class sete, slik at den kan brukes med det på i sjeldne tilfeller. Kom med dine synspunkter og erfaringer!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Eneste negative jeg har å si er at den er stor til å ta inn og ut av bil, men det er jo ikke noe problem for deg Har hatt vogna til jenta mi som ble født i juli, og har brukt den siden da. Brukt sportsvogna i ca 2 mnd,
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 jeg syntes den var utrolig tung vist man gikk lange ture med eventuellt bakker.. så jeg byttet den ut når snuppa skulle begynne å bruke sportsvogn.. men ellers syntes jeg vognen var super, utenom at den tok veeeeldig stor plass i bilen..
Anonym bruker Skrevet 23. april 2009 #5 Skrevet 23. april 2009 Bagen var jeg kjempefornøyd med!! Fikk baby på vinteren, og da var det godt å ha en stor og god vogn. Har hatt samme bruksområder som det du beskriver, men for meg ble vognen etterhvert for tung, stor og lite praktisk.(spess sportsdelen)
Sistah*G07*J09* Skrevet 23. april 2009 #6 Skrevet 23. april 2009 Vi er kjempe fornøyd med edgen vår Er en tung vogn, men den kommer seg fram over alt. En venninne som har den, bor i 3.etg uten heis, å hun sa at dette var den første vogna som hun følte hun kunne dra med seg opp trappen, uten å føle at ungen ble ristet i stykker. Veldig bra fjæring med andre ord! Å selv om den er litt tung å løfte på, så er den VELDIG lett å trille!! Vi triller mest på asfalt/grus, fikk vår første i september07, å det er en svært godt vogn på snø og slaps! nå venter vi ny baby i november, og ser fram til å gå tur med den og babyen i gjennom vinteren Tror ikke jeg ville ha kjøpt denne vognen visst jeg bodde midt i en stor by, siden den er veldig bred og stor så er den vanskelig å få med seg inn i butikker o.l. (særlig i trange klesbutikker osv.). Men for å gå tur bare for å gå tur, så er den super. Ser bare på den ekstra vekten i oppoverbakkene som god trening
MiMa09 Skrevet 23. april 2009 #7 Skrevet 23. april 2009 Jeg hadde superlyst på den vogna selv, har flere venninner som har anbefalt den. Jeg tenkte at størrelsen bare var bra, god plass i vogna og alt det der. Grunnen til at jeg gikk bort fra den og kommer til å kjøpe meg en annen Emmaljungavogn er at jeg bor i by og må ofte inn og ut av buss, bil, kommer til å ta den med i butikker osv. Og så bor vi i et byggefelt med en 1 km lang bakke opp, så tyngden hadde også litt å si. Hadde jeg ikke trengt en liten lett vogn pga slike ting hadde jeg ikke vært i tvil om edge duo.
Bobbo87 Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 Synes det er kjempe fint å høre tilbakemeldinger på denne vognen. Jeg har også tenkt å kjøpe denne, men blir vel aldri helt sikker på slikt. Den er jo så dyr, og dumt hvis man ikke blir fornøyd. Jeg har forstått det slik at det eneste negative med denne vognen er at den er tung. Stemmer det? Jeg har termin i september, så trenger en stor vogn:) Både jeg og barnefaren er veldig glad i å gå turer, så trenger en god tur vogn:)
Gjest Skrevet 26. april 2009 #9 Skrevet 26. april 2009 Jeg har emmaljunga smart duo, det er samme vognen men bare med litt færre "finesser" (som f.eks.innebygd myggnetting, vuggefunksjon på bagen), og ca 2000 kr rimeligere. Se på denne vognen også å sammenlign. Vi fant ut at finessene på egden ikke var verd 2000 kr ekstra.. men nok om det. Vi er veldig fornøyd med den. Bagen er super og har plass til både pose og teppe. Vi fikk jenta vår i september og hun har storkoset seg i den siden da. Den er veldig lun og god i vinterkulda:) Sportsdelen er vi ogsåfornøyd med, hun sover like godt i den. Vi tar den også en del inn og ut av bilen, og det har heller ikke vært noe problem (vi har stasjonsvogn da). Har bært hele bagen med jenta vår i inn og ut i seks måneder uten problemer å. God å trille er den også. Anbefales:)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #10 Skrevet 27. april 2009 Jeg eeeeeeeeeeeeeeeelsker denne vogna Den er superstødig, og lett å trille uansett føre. Bor i en by med masse bakker, og synes ikke vogna er spesielt tung, sånn som andre over mener. Løfter den daglig inn/ut av bilen uten å synes at det tar livet av meg. Kjøpte en Quinny freestyle i vinter, for den er det håndbrems på, noe som kan være kjekt her jeg bor, men verken jeg eller gullet liker denne vogna noe særlig. Den er for stiv, og mini rister som bare det når vi triller på tur. Den egner seg nok bedre i byer uten mye snø på vinterstid. Skal gi den en sjangse til, men dersom mini fremdeles ikke trives kommer jeg til å selge denne. Vi har jo verdens beste vogn i edge duo'en
Bægge dætern Skrevet 27. april 2009 #11 Skrevet 27. april 2009 hadde den til førstemann og var såre fornøyd av samme grunner som alle over her nevner. gikk etterhvert over til tfk da ungen ble to år og vi gikk mye på stier i skogen. sparte edgen til nestemann.......... MEN da jeg tok den frem til nr to var jeg tydeligvis blitt bortskjemt med hensyn til vekt og håndterbarhet, edgen ble for tung og diger. så jeg solgte den og kjøpte en city cross istedet, strålende fornøyd, den har alt jeg ønsker meg fra en babyvogn, men lav vekt, nett og lettkjørt, manøvreres enkelt med en hånd og hopper inn i bagasjen av seg selv ; )
Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 4. mai 2009 #12 Skrevet 4. mai 2009 Jeg hadde denne til førstemann i 2006 og utover. Superfornøyd med den, gjorde meg ingenting at det er noe tung inn og ut av bil. Bodde da i by, og brukte den både på shopping og mye turer. Den er, som flere skrive supergod og lett å trille på alle typer underlag. Stor og romslig, og ikke minst fin å se på! Når jeg tok i bruk sportsvogn-delen savnet jeg en lettere vogn, og solgte den. Gikk over til TFK joggster twist. Nå venter vi nr 2 i januar, og trenger nok en gang en stødig og romslig vogn. Bor nå mer eller mindre på landet. Både jeg og min mann var helt enige om at så klart blir det en edge duo igjen. Så nå venter jeg spent på 2010 modellene! Jeg kan trygt anbefale denne vogna! Jeg vil ha den igjen!
Lillemus&mamma'n Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 6. mai 2009 Takk for mange gode tilbakemeldinger! Hadde termin i går, men denne jenta kommer visst når hun selv vil... Håper lillesnell og jeg snart kan gå ut og trille med edge'n vår! Jeg som har strikka så fint teppe med jordbærmønster og allting... ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå