Gå til innhold

Mine små engler begraves på tirsdag

Molait

Anbefalte innlegg

Føler liksom fortsatt at jeg hører litt til her. Er jo ikke hyggelige ting jeg melder her for tiden, men likevel.

Tirsdag blir englene mine begravet sammen med sine oldeforeldre. En mellomting mellom minnelund og egen grav. Tror det kan bli bra. Da har vi et konkret sted å gå til, og de ligger med familie.

Gruer meg sinnsykt til å se den lille hvit kista. Selv om det er grusomt å ha mistet begge to så er det godt at de ihvertfall ligger der sammen. At de alltid har vært og alltid vil være sammen.

Jeg gledet meg så til å bli tvillingmamma. Gruet meg først, men det var mest med tanke på det praktiske. Tanken vokste på megg ogg på slutten bare gledet jeg meg. Koste meg med de to små i magen min. Det er så spesielt å skulle ha tvillinger. Man føler seg priviligert. Mistet ikke bare mammarollen på en måte men ble også frarøvet tvillingmammarollen.

Vi kommer nok til å prøve igjen og det er ikke til å skjule at både mannen og jeg håper det kan li tvillinger en gang til. % er ikke så store, men det er de ikke for å miste i uke 14 heller.

Lykke til til alle dere her inne, spesielt dere jeg har snakket en del med. Gledet meg så til treff og å bli kjent med dere. Kommer nok innom for å se hvordan det går med dere. Håper det er greit jeg henger litt her selv om jeg på en måte ikke hører til lenger.

Hilsen tvillingmamma til to nydelige englebarn

Fortsetter under...

Hei, dette var utrolig trist å høre. Jeg føler smerten din da jeg har opplevd noe av det samme, mistet tvillingguttene mine selv, de ble født i uke 24 og 25 og døde kun etter noen dager. Vi begravet dem også med familie og det er utrolig godt å ha en plass å kunne gå til:) Jeg ønsker deg alt det beste og at ønske om å bli tvillingmamma igjen blir oppfylt:)

Kjære Molait.

Det var godt å høre fra deg og ikke minst at dere har funnet en så fin løsning på begravelse til englene dine.....

Jeg håper dere kanskje har fått noen svar og kommet et steg videre i sorgarbeidet deres.

Jeg kan ikke forestille meg hvordan de siste ukene har vært for deg og dere men gudene skal vite at jeg tenker på deg hver eneste dag!!!

Angående sidene her og treff, så er du og vil alltid være tvillingmamma, englene dine kom bare så altfor altfor tidlig......så det er klart du skal være med på alt det du vil være med på og vi gleder oss til å treffe deg!

Jeg føler at du er en av dem jeg har hatt mest kontakt med og vi fulgte hverandre med symptomer og uker. Ting har desverre ikke gått så bra her heller, men begge perlene lever og vil overleve, hverdangen blir bare helt annerledes enn det vi har sett for oss og drømt om!

Vi er fortsatt i sjokk og sorg over beskjeden vi har fått, og trenger tid til å akseptere vår nye virkelighet før vi er klar til å snakke og fortelle...

Store klemmer til deg Tvillingmamma Molait

Takker for svar og stor klem fra en englemamma til en annen. Så forfærdelig og urettferdig! så få uker fra at det kunne gått bra. Godt dere fant en god løsning for dere mht begravelse. Tror det blir bra for oss også slik. Er ikke noe man får sagt som hjelper, men du har min dypeste medfølelse og stor klem.

Men Frk. Perledykk.... nå ble jeg virkelig lei meg. At dette skulle være så vanskelig da?! Jeg så for meg oss med hvert vårt tvillingpar, trillende tur. Jevngamle hadde de og vært. Friske og fine og alt skulle være så bra. Du har stadig vært i tankene mine. Er vel deg jegg føler jeg har hmm.. fått best kontakt med. Vet ikke, du har liksom vært en slags trygghet jeg føler jeg har kunne spørre om alt eller fortelle alt til. Gledet meg virkelig til å bli bedre kjent og senere kunne dele tvillingproblemer og gleder. Hvem vet, kanskje ender vi opp med slikt likevel, bare ikke jevngamle og alt fryd og gammen og alt det der:)

Hvordan går dagene? Klart å fordøye litt mer? Uff, håper virkelig at alt ordner seg som best det kan og at DERE klarer dagene uten for mye leit. Ta vare på hverandre og vit at det er fler der ute som tenker på dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...