malin85 Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Jeg skulle ha hatt mensen på mandag og har ingen tegn til og få den enda. Jeg har veldig mye vondt i hodet fortiden og forgje uke begynte jeg og bli kvalm, men er det ikke vær dag har vært det 4 ganger på 1,5 uke. Har også veldig oppblåst mage og orker ikke å gå med klær som strammer på den for det er ubehaglig. Har ikke tatt noen test enda for er redd for og bli veldig skuffet. Blitt skuffet så mange ganger så man vil lissom ikke håpe for mye hell. Men kommer til og ta en test til helga hvis jeg ikke har fått mensen før det. Har så vedlig lyst til og være gravid. har ei god venninne som er gravid nå og det hadde jo vært drømmen og få gå gravid sammen med henne.
gullet_mitt1 Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Skjønner godt at du er redd for å bli skuffet, men jeg hadde ikke klart å vente. Siden du har gått over tiden også kan du jo ta testen når som helst på døgnet.Gjør det som passer deg best håper virkelig du får svaret du ønsker deg. Masse masse lykke til og en sekk med babystøv til deg=0)
Carina har to små gull Skrevet 22. april 2009 #3 Skrevet 22. april 2009 Sjønner godt du er redd for å bli skuffa, men hadde jeg vært deg hadde jeg ikke nølt med å teste. Hadde vært alt for nyskjerrig. Lykke til og krysser fingrene for at det har klaffa for deg
malin85 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2009 Takk. Jeg vet ikke om jeg klarer og vente med å ta testen, men vil prøve og vente med å ta den for å se om mensen kommer. Har ingen tester hjemme her heller så må få kjøpt en først oxo.
malin85 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2009 Klarer ikke å vente så lenge med å ta testen. Akkurat kommet hjem fra apoteket nå. Så da blir det og ta testen med engang jeg står opp i morgen tidlig. Vil bruke morgen urinen jeg. selv om jeg vel egentlig ikke behøver det.
gullet_mitt1 Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Venter i spenning på resultatet. Hold oss oppdatert da=0)
malin85 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2009 Jeg skal holde dere oppdatert vet du:)
Stolt mamma og englemamma Skrevet 22. april 2009 #8 Skrevet 22. april 2009 Du trenger jo ikke morgenurin når du er over IKM dagen;) så du kan ta testen i dag også lykke til!
malin85 Skrevet 22. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2009 takk takk. jeg vet att jeg ikke trenger det, men vil det for å være sikker. Bare sånn jeg er:)
malin85 Skrevet 23. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. april 2009 Da var testen tatt og den var negativ:( Blir jo litt skuffet da, men er bare og prøve igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå