Tia med 2 ♀ Skrevet 22. april 2009 #1 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg er alenemor på 30 år med to små jenter. Til høsten er minste akkurat fyllt 1 år og største rett over 2 år. Største skal ha fullplass i barnehage fra august mnd. Jeg holder til på kjelsås ikke så langt unna teknisk museum. Vi har masse fin natur og utemuligheter rundt her. Mine barn er tospråklige norsk/engelsk så skulle dere/deres barn være engelskspråklige er det ikke noe problem. Jeg er Norsk. Jeg har fagbrev som barne og ungdomsarbeider. Og har jobbet som dagmamma og i barnehage i tilsammen 10 år. Jeg kunne tenkt meg å ta inn 2 dagbarn. som kommer 3-4 dager i uka fast og ha mulighet til å komme opp til 5 dager innimellom etter behov og avtale. Om du jobber skift så kan jeg passe på kveldstid eller i helger. (Men max 5 dager/kvelder i løpet av en uke.) Jeg tar 4000kr i mnd for 4 dagers uke. Og 250kr for ekstra dager. Dette inkluderer mat og bleier. Og jeg jobber hvit. Oppstart i august. Kontakt meg ved å sende mld. her på DIB, eller på epost [email protected] Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139996304-dagmamma-ledig-p%C3%A5-kjels%C3%A5s-i-august/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå