Pea in the pod Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Hei Jeg vil gjerne kjøpe en slags slynge til min nr 2. Hadde kun Babybjørn med nr 1. Får litt små barn, så måtte vente så lenge før jeg kunne ta den i bruk. Synes også det der veldig koselig ut med en sånn slynge. På nettet har jeg sett disse lommeslyngene som jeg synes ser veldig enkle og praktiske ut, men trenger litt råd fra noen med erfaring. Noen som kan hjelpe en amatør? På forhånd tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Jeg anbefaler deg å bli medlem på tett inntil. Der er det mange erfarne brukere, og du vil få kjempehjelp i forhold til lommeslynge og annet bæretøy, dersom du ønsker det.
VinterSol+2 Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 jeg bruker lommeslynge masse! kjøpte en hotsling i fleece som jeg brukte fra vesla var nesten nyfødt og fortsatt bruker, nå er hun nesten to år! (kjøpte på www.dotedot.com, der er det også en sånn størrelsesguide) I førsten var jeg helt forvirra, skjønte ikke helt hvordan den skulle brukes og sånn, og syns den virket så trang! men når jeg bare skjønte prinsippet ble det en soleklar favoritt veldig raskt! jeg bruker lommeslynge både til magebæring, hoftebæring og ryggbæring jeg, og vesla elsker det. perfekt for sånn "opp-og-ned-bæring" som det ofte blir når de er litt eldre, og veldig bra for meg som har armer som ikke tåler å bære på armen så lenge av gangen:D Jeg brukte den dog ikke så veldig lenge til at barnet LÅ i den, fungerte i grunnen vel så bra for at hun satt mage-mage i den, nesten med det samme. (men snuppa mi er litt sær og har helt fra begynnelsen av hatt veldig sterke preferanser i forhold til hvordan hun vil bæres, hehe) hvis du titter inn på www.barnvedhjertet.no så vil du finne både bæremetoder og bærehjelpere, dersom du har mulighet til å få prøvd litt forskjellig, så lønner det seg gjerne! ikke minst for å lære å gjøre det skikkelig! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå