ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 22. april 2009 #1 Skrevet 22. april 2009 Fortell om hvilke evt symptomer du har, når du skal ha mensen og om du har testa her! Min situasjon: Symptomene er, Influensalignende smerter i rygg, lår og legger Stikking nederst i magen Bobling i magen og mensensmerter, luftsmerter Blir kvalm av å steke kjøttdeig Kald/varm om hverandre Sår på tunga (??) Tørr munn Ømme brystvorter Småverk nedentil av og til Når jeg reiser meg så blir jeg svimmel og får en slags krampe i magen Hodepine Svimmelhet Var på helsestasjon idag og tok test, den var negativ - noe jeg igrunn regnet med siden det er 6 dager til mensen. Skulle egentlig ikke ta test, men siden jeg først var det så kunne jeg like gjerne gjøre det. Din tur!
m-mamma Skrevet 22. april 2009 #2 Skrevet 22. april 2009 Tror jeg er 7 DPO. Mensen ca 30. april. Småkvalm et par ganger, lettere bilsyk Mye bobling, oppblåst i magen Litt mensmurringer Kjennes som brystene "vokser", og spruter lett ut væske (fortsatt væske etter jeg sist ammet for over 2 år siden (!)) Blir lett veldig varm Lett irritabel Litt svimmel Dette kan jo også være tegn på PMS da... Ikke testet, prøver å vente til onsdag 29. i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå