Gå til innhold

Noen som har erfaring med VOKSI pose?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er lost i utstyrsjungelen. Skjønner at jeg må ha en eller annen pose til f.eks vogn. Har også funnet ut at jeg har i hovedsak tre valg; skinnpose, dunpose og voksi pose (sikkert flere også). Jeg har fått tilbud om å kjøpe en pent brukt voksi pose for 300kr (med både sommer og vinter dyne). Det er veldig billig i forhold til nypris, men jeg vil ikke kjøpe hvis de ikke er noe særlig.

Kan noen uttale seg?

Fortsetter under...

jeg brukte skinnpose til veslejenta i begynnelsen siden jeg syntes voksiposene var så dyre (elsket denne skinnposen), men da jeg etterhvert fikk kjøpe voksipose brukt for 250 slo jeg til - har ikke angret på dette. voksiposen kan brukes lengre enn skinnpose siden barnet kan vokse i den. den er lun og praktisk og ganske pen i grunn om du er heldig med fargene. men et stort minus i min pose er at det bare er hull til 3-punktsele (har forstått det slik at det er 5 hull i de nye modellene*)

så som oppsummering vil jeg anbefale voksipose :) og er det 5 hull er den nok enda mer praktisk når barnet bli 1 år og må ha sele på.

hvis du får vinterbaby er det veldig kjekt å kombinere med skinnpose om du kommer over en billig brukt (for de ekstra kalde dagene). lykke til :)

jeg spekulerer på å kjøpe meg en til voksipose nu når jeg får nr 2 i oktober, siden veslejenta mi da bare er 2, og jeg nok sikkert blir å trille med begge

Hei....voksiposer er supert.Men husk på det at det er bare yttertrekket som kan vaskes....vet iallefall at et av innleggene om det er sommer el vinter el begge,det vet jeg ikke...men den er tovet ull som blåfjelluene er...så vasker du den blir den steinhard,som blåfjelluene blir...bare et tips.Det eneste for de er at de kan renses...:-)

Men jeg vet om mange mange som har de og de er alle veeeldig fornøyd med voksi....den er super,men det er jo også skinnpose...deilig varm...men kan ikke brukes så lenge da...som hun over her sa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...