Mamma'n til Julian Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Alle testene har vært negative så langt...så da begynner jeg å lure på hvorfor i all verden ikke mensen kommer...Ingen tegn til at den er på vei heller..
Lille diamant Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Hei Jeg er også 5 dager over IKM nå, og må si at denne ventingen ikke er så lett.. Men jeg mistenker at jeg har hatt EL senere enn jeg trodde, og at syklusen da blir forskjøvet med like mange dager. For det pleier jo å gå 12-14 dager fra EL til IKM hos de fleste. Kan det ha skjedd hos deg og, eller vet du når du hadde EL? Føler meg anderledes denne mnd, men tester forsatt negativt her og
Mamma'n til Julian Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 Hmmm...nei jeg aner faktisk ikke når jeg hadde eggløsning..Hadde siste mens 19/3-26/3...og hadde sex den 29/3...som jeg kan huske.. Jeg har ingen tegn på at mensen skal komme...Har tatt 3 negative QR-tester og en på legekontoret igår. Alle negative. Ellers har jeg symptomer; Sterk urinlukt Ofte vannlat Ømme pupper Stikking i magen Vondt i korsryggen Hoven nedentil Humørsvingninger. Oppblåst, mye luft *Har fortsatt håp* Hvordan føler du deg?
Lille diamant Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Jeg hadde sist mens 21/3- 25/3, og skulle da hatt EL 2.april når jeg har 26 dagers syklus. Men nå er jeg på dag 33.. Ellers så har jeg hatt mye murringer, puppene mine har vokst og det prikker/klør i brystvortene. har luft i magen hele tiden og får sure oppstøt (noe jeg sjelden har ellers). Og er jeg øm i nedre del av magen. MEN, har aldri vært gravid før, så vet jo ikke om dette er mensen som er på vei. Har gått på p-piller i 8 år, så kjenner ikke kroppen min så godt lenger :S Jeg har også håp enda, men blir spennende å se om TR kommer idag da..bedre at den kommer enn at det er noe galt ihvertfall! Men dette er vår første pp, så tåler å vente litt til Er QR-tester bedre enn CB forresten?
monkri mamma til 4 Skrevet 22. april 2009 #5 Skrevet 22. april 2009 hei. j er også 5 dager over ikm. alle testene negative her også. begynner å bli lei å vente på tr. eneste symptoma j har er: - kvalm hele tia (værst om morran og kvelden) - mye på do. - murringer i magen. - luft i magen. - svimmel nå får tr komme hvis j ikke er gravid!! skal til legen på fredag, så får høre hva dem sier der hvis ikke tr kommer.
Nathalie'i'magen Skrevet 22. april 2009 #6 Skrevet 22. april 2009 Hvordan går det med dere? Jeg har IKM i dag. Som regel kan jeg nesten stille klokka etter mensen, så det er rart at den ikke har kommet. Pleier å komme om morgenen.. Tok nettopp en test, men den var negativ.. Hva gjør dere når dere har gått over IKM og får negative tester? Jeg vet at jeg hadde EL for 14 dager siden, da jeg tok EL tester.. Håper håper håper jeg er gravid og at det ikke bare er kroppen min som spiller meg ett puss
Lille diamant Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Hei! Jeg har også IKM idag tror jeg..for hadde jeg vært 6 dager over IKM så hadde jeg nok testet positivt siden mensen uteblir. Har aldri hoppet over mens noen mnd, så er veldig rart om det skulle skje sånn plutselig nå? Men testet negativt idag jeg og, men det var ikke på morgenurin da. Og nå kjenner jeg at det verker i korsryggen også..så kan jo være TR er på vei har også fått veldig mye utflod plutselig, så lurer på om det egentlig er vanlig før TR også? Er dette første gang du prøver også, eller har du barn fra før? Lykke til, håper du er gravid da
Mamma'n til Julian Skrevet 22. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 22. april 2009 ...så var det gått 6 dager over da...Fortsatt ingen spor som sier mensen er på vei. har hatt skikkelig stikkinger nede i magen hele dagen..og humøret er...ja..er på hugget hele tiden. Kjenner det koker til tider...Venter enda en dag før jeg tar test igjen..Blir lei av alle disse negative;(
Nathalie'i'magen Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 Lille diamant: Det er første gang vi prøver ja! Har ingen barn fra før av! Hadde en SA i februar. Da ble jeg gravid uten å ha peiling på det, og det var ikke planlagt.. Med andre ord er dette ganske nytt for meg skal du teste i morgen tidlig?
Lille diamant Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 Så trist å høre at du hadde en SA i februar. Det er nok ikke lett Vi prøver også for første gang, men sluttet med p-pillene i desember, og har bare unngått El frem til nå, siden jeg ikke har brukt prevansjon. Så kjenner det er ganske slitsomt å være prøver allerede Vet ikke om jeg orker å teste imorgen..er så lei at å se negative tester hver dag. Men virker ikke som TR er på vei, så lurer på hva som skjer i denne kroppen min! Skal du teste da?
Mamma'n til Julian Skrevet 23. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 23. april 2009 Hei=) Har dere testa idag?
Lille diamant Skrevet 23. april 2009 #12 Skrevet 23. april 2009 Ja jeg tok en test idag tidlig, pga at den jeg tok igår var på ettermiddagen. Men like negativ idag og, og ingen tegn på TR her heller. Men det rare var at igår på jobb (jobber i barnehage), så spiste jeg en skive med leverpostei, og jeg holdt på å brekke meg! Smakte ikke godt i det hele tatt, bare ekkelt. Og idag så fikk jeg verk nede i magen når jeg skulle bære ett barn på avdelingen min. Synes dette er veldig merkelig! Men aner jo ikke når jeg hadde EL, så kan være for tidlig å teste enda. Blir smågal snart.. Har du testet?
Mamma'n til Julian Skrevet 23. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 23. april 2009 Testa i morges...negativ...og utpå dagen begynete jeg å blø=( Filler'n!!!
Lille diamant Skrevet 24. april 2009 #14 Skrevet 24. april 2009 inatt fikk jeg også TR...så da må jeg vel innse at jeg ikke er gravid nå heller. Men gjør ingenting, da skal jeg bare kose meg i mai, siden min neste pp blir i juni samboeren min er borte hele neste mnd. Lykke til jenter, vi snakkes i juni! Trenger litt fri fra Bim tror jeg, siden syklusen min blir helt tullete av at jeg er her inne. Blir nok mer stresset enn jeg tror selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå