LilleBanan blir storebror Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Bakt focaccia til min søsters 30 årsdag some r på fredagså må jo fryse den for så åtine igjen til fredag. Men den er jo stor som ei langpanne, passer ikke inoen poser eller bokser jeg har. Hvis jeg deler opp blir den vel ikke like god når den tines? Sikkert dumt spm dette:)
Nea og juniors mamma Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Om du teiper sidene til plastfilmen så det ikke kommer luft eller fuktighet inn skulle vel det gå bra tenker jeg. Selv har jeg tidl. bare fryst ned deigen til focaccia'en slik at det bare var å rulle ut samt ha på godisen før steking namm namm
1881 Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Ja, det er ikke noe problem, husk nå bare at du har på varmluft på stekeovnen når du skal varme det opp slik at det blir luftig og godt!
LilleBanan blir storebror Skrevet 21. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2009 åh takk for svar! Må steke det,skal ha det med på fly til oslo, men rekker ikke bake før festen starter. Men hvor lenge i varmluft da? Mange grader? Det er sikkert tint når jeg kommer fram.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå