Gå til innhold

lyst på en god 3hjuling noën anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil at den skal være lett

svingbart forhjul

kunne ha sittedelen begge veier

greit str på handlekorgen(helst)

solid og ikke for kort sittedel

har emmaljunga cangaroo å e kjempe fornøyd med den men syntes det begynner å bli litt kjedelig å ikke kunne ha veslejenten mot meg.. så en vong som ligner den i str og slike ting men kan snues i sittedelen hadde vært perfekt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil også at den skal bli liten samenslått, gjerne lang men flat, eller litt høy men ikke bred eller lang.. å må ikke være knotete å legge den sammen

Skrevet

Teutonia spirit s3 er jeg godt fornøyd med, men den er kanskje litt kort i ryggen og handlekurven er heller ikke stor og litt vanskelig å komme til.

Vanskelig å finne den perfekte vogna, så spiriten var det nærmeste jeg kom :)

Skrevet

ja det er det.. har hatt ett par.. emmalunga cangeroo var helt perfekt til jeg ikkje lenger syntes det var gøy å ha veslejenten fra meg.. skal se på den jeg;) takk for råd

Skrevet

Den nye koelstra modellen er vendbar.

Skrevet

hvilken forhandlere har denne da? så litt på kolestra sine sider, men var ikke så lett å få en helhet av vognen der..

Skrevet

Jeg lurer også på hvor man kan få tak i Kolestra i Oslo området.

Skrevet

Hva med den nye TFK'n som kan snus begge veier?

Skrevet

men den kunne vel bare snues begge veien med det bagsete å det var jo bare til 18mnd.. velsejenten e 19,5mnd.. å er ikke tfk'n ganske tung? eller bare meg som inbiller meg det kansje.. når kommer denne i butikken da? og hvilken forhandlere kommer til å ha den..

Skrevet

dytter..

Skrevet

Har du sett på Bebe Confort High Trek? Den skal visst være svært lett og liten sammenlagt. En venninne har den, og er veldig fornøyd. Store lufthjul, så hun bruker den både på skogsturer, stranda og i byen. :-) Selv har jeg spirit s3, og er veldig glad i den. Eneste er at den er litt "vinglete" i sterk vind. Da MÅ jeg låse forhjulet... Og liten handlekurv. Men ellers er den helt genial!

Skrevet

skal se på den jeg;) takk for svar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...