Gå til innhold

utenfor tema: utdrikningslag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal arrangere utdrikn.lag i Stavanger i sommer og trenger sårt noen tips. Noen som vet om steder hvor hele kallaset kan danse swing eller flamenco? Søkt på nett, men de treffene jeg finner og liker er selvfølgelig ikke i Stavanger.

Tips ellers mottas med takk :) Det blir ikke et "drite-ut-på-torget" type utdrikn.lag.

Skrevet

Tenker du på utested eller på danselokale/ danseskole?

Sjekk ut i forhold til Nord-Jæren Swingklubb http://idrett.speaker.no/organisation.asp?OrgElementId=67540 , eller Salsanor. Vil tro Salsanor kan tipse vedr Flamenco også.

http://www.salsanor.no/, Stavanger DanceCenter er også et alternativ http://www.sdc.as/

Det er forresten et veldig kjekt utested som heter Tango som har champagnelunsj, veldig kjekt, men koster fort litt-

http://www.tango-bk.no/

Så kommer det jo an på når du skal arrangere - har jo noen kjekke festivaler som du kan slå det sammen med - Gladmat-festivalen og strandvolleyballen er vel de mest populære, men det er vel noe trubadurgreier i juni også, for å nevne noe. På Gladmaten er det jo mange kjekke aktiviteter og kurser som en kan følge. Hva med sushi-kurs? Det var jeg på på Helt Rått en gang, veldig morsomt. Hudpleie og sånt er gøy. Dessuten har Preikestolen turisthytte eller hva det heter startet en ny aktivitetscamp med masse kule utendørsaktiviteter om dere er av det slaget. (Det er ikke jeg, men hører folk skryter.)

Selv var jeg på helikoptertur inn mot Preikestolen da jeg ble drukket ut.

Båttur ut til en holme med hvitvin og reker er heller ikke å forakte. Send en pm om jeg kan hjelpe med noe!

Skrevet

Nå bor ikke jeg i Stavanger og jeg vet ikke hvilken type jente det er snakk om, men jeg har stedsuavhengig har jeg noen tips:

- få en stylist til å sminke og ordne hår / klær, og få en fotograf til å ta ordentlige bilder av henne (gjerne utendørs, feks Sola strand). Bildene fra utdrikningslaget får hun i et album dagen hun gifter seg. Der kan det feks også være en hilsen fra alle deltakere i bryllupet.

- Gi henne en time på Spa på begynnelsen av dagen, hvor hun koser seg med champagne og litt deilig frokost.

- Overrask henne med å dekke opp en deilig frokost på hennes kjøkken (mens hun sover - hvis hun er et murmeldyr)

- magedans utpå kvelden i fullt kostyme (det var overraskende gøy med litt innabords)

- Lei en spinningsal / aerobic time, og få henne til å holde en time for dere og alle exene hennes (hvis hun har noen). Det blir garantert flaut for henne, men dere slipper å stå på torget :-)

- Få en kokk til å lage middag sammen med dere + Vinsmaking

- Dra på hyttetur - da kreves det mer av planlegging i from av innlagt natursti eller aktivitetscamp :-)

- Er hun en sangjente (eller synes det er gøy) kan man spille inn låt i studio og de andre deltakerene kan kore i bakgrunnen. Da kan dere eventuelt spille låta under bryllupet som en del av forlovertalen.

Blir sikkert superkoselig uansett hva dere velger :-)

Skrevet

Takk for innspill :) Stavanger vil alltid være hjembyen min, selv om jeg ikke har bodd der på snart 9 år (herregud, er det så lenge siden?!...)

Tror faktisk vi skal prøve oss på linedance :) Planen erfaktisk å få en kokk hjem på kvelden, som pisker oss litt rundt på kjøkkenet! Lager god mat selv, akkompagnert av bobler selvfølgelig. Deretter blir det skikkelig jenteparty. Går ikke for noen offentlig utdritning, ikke helt vår stil.

Fotograf er bra tips (FF hadde og mange gode, men ser ikke dem nå som jeg svarer her...og husker jeg dem? Teflon...)

Ellers skal kallaset være under VM i beachvolley, kanskje man kan gjøre noe ut av det?!

Blir nok moro uansett!

Skrevet

Måtte svare her og :) Har tenkt i baner reker og hvitvin...det er en sikker vinner!

Skal sjekke ut danskelinkene, SUPERT, takk for hjelpen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...