mamma-x-3 Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Helsestasjonen er en offentlig vaksinesentral. Det er ønskelig fra høyeste hold med 100% vaksinedekning, så nøytraliteten stiller jeg dessverre (skulle ønske det var anderledes) store spørsmålstegn ved. Målet er formidabelt. 100%. Da må all tvil feies til side. Jeg har funnet flere bøker, linker, foredrag, kilder, historier som jeg har presentert i flere innlegg her på siden. Ulike kilder. Jeg kommer ikke med svarene. Jeg stiller meg bak spørsmålene. Og får ikke gode nok svar til at jeg vaksinerer mine barn. Og resultatet av å ikke vaksinere har overrasket min familie nok til at jeg har fått vekket interessen for alvor søker hvor jeg enn kan informasjon om uvaksinerte kontra vaksinerte. Også de offisielle kildene som forfekter det jeg selv erfarer. Og kjenner meg tryggere og tryggere på mitt valg :-) det er likt og ulikt på nettet. Enig i det. Men mange av dem er svært så interessante. Situasjonen blir i alle fall den at det slett ikke er så 100% trygt og ufarlig å vaksinere som helsemyndighetene (med Sunnmamma i bresjen) forsikrer oss. Denne forsikringen vil jeg til livs. Det kan være til nyttig hjelp for foreldre å gå inn i temaet og lese at slett ikke alle støtter den offentlige informasjonen. At diskusjonen går ganske så hett internasjonalt, at det lyser i varselslamper og stilles spørsmål vi kanskje ikke får betryggende svar av. Noe blir benektet, noe er heldigvis ikke en sammenheng, mye er. Hva som er falskt og usant, hvem som blir "kneblet", tiet i hel og/eller latterliggjort i det godes tjeneste skal jeg ikke spekulere i. Jeg vaksinerer ikke, og oppfordrer alle til å virkelig tenke seg om innen de tar det valget for sine barn. Link: http://www.vaccination.co.uk/Information/Adifficultdecision/tabid/132/Default.aspx
mamma-x-3 Skrevet 21. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. april 2009 Pusher dette fordraget. Det tar tid å få med seg, men det er verdt det. Og la ikke én ting du evt. ikke er enig i stoppe deg fra å lytte på resten og få med essensen/helheten i fordraget! Hva denne damen brenner for og har forsket på er virkelig inspirerende å lytte til.
mamma-x-3 Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 OBS! glemte linkeni farten. Her er den:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå