Treningsmamma har født ♥ Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Noen tipe her http://treningslaila.blogg.no/1239831063_hva_kan_erstatte_godt.html C
playground princess Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 du er utrolig! er det mulig å adoptere deg? min egen personlig trener! =)=) jeg har et spørsmål, det er helt i orden om du ikke svarer, tenker du får maaaange spørsmål om trening! jeg har tilgang til å bruke tredemølle og et treningsapparat m/3 apparater på gratis... prøver å gå ned i vekt, og har null peiling på trening og apparater. Har ikke trent noe på mange år, går tur med mini det er alt. Spørsmålet er som følger: Hvordan bør jeg trene for å gå ned i vekt? Hvor ofte? Kombinere tredemølle og apparatene? Apparatene, hvor store serier og hvor mange serier? Hmm.... Det ble mange spørsmål det =)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Knaskegulrøtter, sukkererter, stangselleri , oppskåren frukt
Tommage♀♂ Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Smoothie av frukt og juice! Veldig godt, og lite kalorier=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå