veldig fødeklar Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Kanskje et litt personlig spørsmål, men hvor ofte har dere som prøver å bli gravid sex?
Yo&La+spire Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Hver dag. En mnd prøvde vi med annenhver dag, fordi eg hadde hørt at det skulle vere bedre, men ble ikke gravid da heller...Sist eg ble gravid (2 pp) hadde vi sex hver dag, og 2-3 ganger om dagen rundt EL (hehe...nyforelska på ferie i Brasil), og nå EL tester eg for at vi skal satse på 2 ganger om dagen ved EL.
monca*84*j12 Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 minimun annen hver dag, men ofte hver dag rundt forventet el.. Men nå vet ikke jeg når el kommer, så hadde det vært opp til meg så hadde vi hatt oss minst hver dag! Men samboer er ikke liiike enig kan man si.. hehe.. (Det skal sies at jeg er hjemme mye og er student, han står opp 0500 hver dag... hihi)
monca*84*j12 Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 By the way: svææææært lite er FOR personlig på dette forumet.. ;0)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 Hehe...eg stilte samme spørsmålet for ikkje så lenge siden. Haha!! Men hadde det ikkje vært for at gubben jobber vekke og pendler ein del, så hadde me nok holdt på ihvertfall aenkvar dag. Har bare vært sammen litt over ett år, så me e ganske så nyforelska ennå kan du sei
annikken27 <3 Fødeklar <3 Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Vi har sex så å si hver dag, noen ganger flere ganger om dag..) Vi har vært sammen i snart 5 år, men heldigvis er vi ganske samkjørt når det gjelder sexlyst. Jeg er ganske opptatt av at vi skal ha sex når vi har lyst, og ikke "bare" for å lage barn..tror fort det kan bli negativt hvis man egentlig ikke har lyst, men presser seg pga at man prøver å bli gravid..
*Ønskergjerne* Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 her i gården er det også mye sex - d er vel for det vi ennå er veldig lystne på hverandre å vi koser oss masse så omtrent hver dag - og noen ganger flere ganger til dagen selv om d ikke har skjedd no ennå - fortsetter vi å prøve å trene vi gjør d ikke bare for å prøve å få en spire men vi tenker såklart på d - og det har tatt lang tid - men ennå har ikke noe skjedd :/ håper 2009 kan bringe oss en liten spire i magen :)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Her i gården har desverre ikke sambo like mye lyst som meg. Men vi prøver å få det til annenhver dag i den uka jeg har EL:)
Singelmamma og banden Skrevet 22. april 2009 #9 Skrevet 22. april 2009 Så ofte som mulig! Når han er hjemme blir det hver dag unntatt når tr er der, og er han ikke der prøver jeg å friste ham til å komme innom en liten tur innimellom møter og prosjekter etc ;-) Skal man lage baby kan man ikke la noe gå fra seg! Og, hehe, han er veldig enig og slett ikke vanskelig å be. Han har takka nei en eneste gang på de 6-7 mnd vi har prøvd, og da hadde han nesten 40 i feber....
ProsjektBaby Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 Jeg sliter også med en samboer som pga hektisk hverdag ikke har like ofte lyst som meg. I tillegg vil han ikke ha "oppplagt bli-gravid-sex", for da blir han stressa. MEN han vil at jeg skal bli gravid. Så det der er en nøtt! Har el til helgen en gang og prøvde mandag og i går å få oppmerksomheten hans uten å si at det var pga el. Men det funker jo ikke midt i uka... Så i dag har jeg skrevet til han at de neste dagene er de beste denne måneden... Så ser jeg hva han gjør da. Dette er virkelig komplisert. Jeg misunner dere som har menn som alltid er klare!!! Er foreløpig kun i 1pp så jeg får bruke de neste månedene til å lage en strategi som funker hi hi.
tereseee 2pp Skrevet 22. april 2009 #11 Skrevet 22. april 2009 Kjenner meg igjen der lp! Jeg testet positiv på el-testen til clearblue i går, og sambo fikk det ikke til. vi fikk det til litt, så ble den slapp, men til slutt fikk vi det til, og da var det bare sånn at jeg lå å ventet på at det skulle gå for han. Så i går og i dag er mine to mest fruktbaredager, så jeg må nok lokke litt i kveld også.. har du noen tips? Jeg synes det å dusje er ett fint forspill, men mannen skal jo ikke dusje rett før sex har jeg lest.. Må nok si at jeg også tenker på det, og da blir jeg ikke like tent.. har heller ikke el-slim, så tror nok ikke spiren sitter denne gangen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå