Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

positv El test idag!!!! har aldri prøvd sånn test, er på dag 14 og den var betydelig mye sterkere enn test streken!!!! Så nå blir det hopping i høyet=)=)

Er det flere som har positv???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis! Håper på det samme en av de nærmeste dagene, og er veldig spent. Har jeg flaks slipper jeg Pergo neste måned!

Skrevet

håper du slipper det da=) Jeg har gått på pergo denne mnd.....

Jeg ble gravid sist jeg tok pergo så jeg håper det går nå også=)

Skrevet

Så bra. Jeg tok forrige måned uten resultat og har tatt denne måneden også. Blir så utrolig dårlig av pillene, så jeg håper derfor jeg slipper en runde til. Pluss at jeg er utålmodig og gjerne vil bli gravid fort :-)

Jeg skulle ikke ha pausemåned som jeg ser at mange andre her har, men kanskje jeg tar det neste måned allikevel. Får høre med gynekologen min hva hun mener.

Skrevet

Jeg slapp pause mnd for jeg ble jo gravid, men mistet i uke 12 så da måtte det gå så og så lenge til jeg kunne ta en ny kur......

Men jeg kan ikke være her inne i de neste dagene frem til jeg skal teste fo jeg blir helt stressa.... må prøve å slappe av...

Vi snakkes=)=)

Skrevet

Så trist å høre. Jeg er redd for at jeg ville taklet det urolig dårlig å miste. Håper det har gått greit med dere.

Ønsker deg massevis av lykke til og krysser fingrene frem mot testing. Og så er det nok lurt å ikke lese for mye om symptomer og styr, for de fleste kan jo ikke merke noen ting før det har gått noen uker, annet enn det man kjenner bare fordi man ønsker å kjenne det. Er ikke innom her hver dag, men skal i alle fall sjekke igjen om et par ukers tid og se hvordan det går med deg.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...