Øyboeren med to små <3 Skrevet 21. april 2009 #1 Del Skrevet 21. april 2009 er 20+4 i dag, og siden magen har vokst, og jeg syns jeg har blitt rundere i kinnene igjen, og påsken har vært innimellom og det har blitt mye godis, var jeg sikker på at jeg måtte ha gått opp sikkert 2-3 kg siden forrige kontroll for en mnd siden.. men neida..! 0,5 kg..?!? hehe.. så nå veier jeg like mye som da jeg ble gravid... jaja, det går jo oppover, og jeg har jo litt for mye i fra før av, og spiser godt, så skal nok bare være fornøyd..! kiloene kommer nok tidsnok, det skal være sikkert..! har ganske høyt symfysemål, 22 cm, men følger min egen kurve helt perfekt..! får fortsette å jobbe litt til, skal ta det opp til vurdering på neste kontroll igjen. om jeg ikke treffer veggen før det da.. kjempegreit med jordmor da, for som hun sier: hun skriver gjerne ut ark om svangerskapspenger til meg. så er bare for meg å be om det om jeg ikke klarer mer. kjenner jeg begynner å bli litt sliten, men kjenner jeg meg selv rett, ender det opp med at jeg ikke klarer å se mitt eget beste, og blir tvunget ut av jobb.. håpløst.! "skal bare prøve LIIIITT til.." ellers var blodtrykk og blodprosent perfekt, utslag på urinen, men det hadde jeg sist også, og prøvene viste ingenting, så nå følger vi bare med på den.. hjerterytme på 145 slag i minuttet, og fikk høre gjennomstrømmingen i navlestrengen også, og den jobber bra.! aktiv gutt i magen også..! har litt kynnere her og der, men men.. så hvor mye har dere gått opp? deres symfysemål, hjerterytme osv? rett og slett, hvordan har deres kontroller vært? klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139993850-ble-overraska-p%C3%A5-kontroll-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå