Gå til innhold

Vi har funnet "våre" navn! :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow, for en positivitet! Det må jeg si:-)

Grunnen til at jeg skrev det med dobbel-a er fordi det er oppkalling etter min tippoldefar som skrev det på den måten. Jeg synes det blir mer spesielt når man skriver det slik.

Gratulerer! Elsker navnet Isak:) Har sett mange her inne som liker Oline. Liker det bedre etter hvert jeg. Men har også litt sånn budeie fornemmelse i forhold til dette navnet. Men det er sterkt på vei inn i trenden har jeg inntrykk av, så tror slike assosiasjoner slipes av innen noen få år;)

Lykke til med spirefesting:))

Annonse

Kjempefine navn du har funnet da. Isaak er et veldig fint navn og Oline må en bare bli vant med før en liker det. Jeg synes det er kjempefint.

Mannen og jeg hadde funnet jentenavn på spiren 4 mnd i graviditeten, men ut poppet en gutt.. da var gode råsd dyre ja. Lurt å ha begge navnene klare.

Så da jenta kom et ar år senere så hadde vi navnet klart. Denne gangen er det litt værre å finne navn. venter nr 3 og Ul sier det blir gutt. Så vi leter etter et fint navn som passer til de to andre. Men har 4 mnd igjen å finne et på...

Flotte navn!

Isak er min favoritt - da med en a, men skjønner godt at du vil skrive med to pga oppkalling! Selv synes jeg Olivia er et bittelite hakk finere en Oline.

Synes forøvrig dere er tøffe som har navn klare uten at det er en baby på vei! Jeg for min del har ventet lengst mulig med å "sette" navn på ungen inni magen - syns det blir så nært og "utrygt" (vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det) så fort den lille har et navn... Men nå er det kun noen uker igjen her i gården, så nå er iallefall jentenavnet klart (vi vet ikke kjønn...).

Mener ikke å virke dømmende altså!

Lykke til denne måneden - våren er her og den pleier jo å ha positiv innvirkning ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...