Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Er vel bitt litt av vogndilla. Blir ikke bedre av å lese her inne. Foreløpig har lille gutten bare en vogn, men jeg sikler på en trehjuling i tillegg. Etter å lese her inne virker det som om alle har flere vogner. Stemmer dette? Et godt argment til sambo slik at jeg kan overtale ham til en litt lett trehjuling i tillegg til Prestigen vår...
MiMa09 Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Er jo lett å få dilla, er så mye fine vogner. Jeg har tenkt å klare meg med en vogn inntil videre, syns liksom det er mer enn nok annet å bruke penger på enn mange vogner, selv om det er opptil flere jeg har lyst på. Men jeg regner med at når den lille skal begynne i barnehage så kommer jeg til å skaffe meg en vogn til det bruket, men da kjøper jeg en brukt. Mulig jeg også kjøper en lettere trille når ungen har blitt litt større og ikke trenger å sitte i vogna hele tida, men den tid den sorg... lenge til ennå. Nå er jo ikke lille babyen min født ennå, så kan jo godt hende jeg skifter mening flere ganger, men dette er planen.
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Har en skikkelig vogn, og så en trille til å ha liggende i bilen (har liten bil og ikke plass til den andre vogna i bagasjerommet.
Lykke X 4 Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Jeg har altfor mange vogner. Flere enn to. Er en vaskeekte vogn-nerd Du burde komme på forumet til barnevognguiden.com eller nybaktmamma.com, da treffer du mange hyggelige likesinnede (her på barnevogndebatten er nemlig ikke alle like hyggelige...).
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #5 Skrevet 21. april 2009 nei, jeg har 5... en i bilen en i bhg en hjemme en søskenvogn et travelsystem
Anonym bruker Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Jeg har fire vogner akkurat nå. Men 2 barn som bruker vogn. Største har en hjemme og sovevogn i bhg,junior har en hjemme og en shoppingtrille i bilen. På det meste har jeg hatt 5 vogner samtidig. Har prøvd stort sett alt av vogner som er,unnatt de jeg ikke synes er pene/praktiske/superdyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå