Gå til innhold

Hva syns dere om Lycke? Og om det blir en gutt hva da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nyyyydelig navn. Men synes Lykke med to K´er klinger bedre selvom det uttales likt :-) Har det på min egen liste, kjempeflott!

Gutt ja.... Vrient.

Nikolai

Nicholas

Olai

Peder

Jacob

Leon

Lyder

Leander

Sebastian

takk for svar:)

Ja mannen min blir kallt Jeppe og mitt navn er og ganske vanlig i danmark saa kanskje vi har en dansk tildragning:)))

Ser begge dere som har svart skriver Lyder som et alternativ.. kanskje er fint, ellers tenker vi litt paa Lucas men det er jo saa poppis at det blir kjedelig kanskje..

Han bruikt Lykke rett fram, men slik som HI skriver. Lycke... Greit å unngå at folk forveklser det!!!

Lycke er NYDELIG:) gå for det;)

Lucas

Loke (litt vel belastet kanskje?)

Ludvig

Liam

Lasse

Leo

Noen jeg kom på i farta;)

Mener dere å ha Lycke/Lykke som 1. fornavn eller 2. fornavn? Jeg vet om to gutter som heter Lykke til 2.fornavn, og ei jente som har Lykke til 2.fornavn. De er søsken, og bor i Danmark.

Syns det er fint å ha som 2. fornavn, men ville ikke kalt gutten min det, som 1. fornavn.. Det blir litt ''pinglete''.

Annonse

ah nei jeg ville aldri ha kalt en gutt for Lycke, det er jo et jentenavn i mine oerer.. Har aldri hoert om gutter som heter det.. Men flere jenter, baade i Svergie og Danmark. Tenkte aa bruke det som eneste navn, jeg er ikke saa glad i mange navn pluss at vi har et vakkert uvanlig etternavn som vi syns burde komme til sin rett..

De du nevnte er de soesken alle tre??

Ja, sikker på at det er 2.fornavn.

Alle er helsøsken, tre av de heter Lykke, mens den ene andre heter Bernt :P Når jeg spurte hvorfor ikke alle het Bernt, sa han ''Vet ikke jeg, ikke jeg som har døpt meg :P '' hehe, da fikk vi svaret på det ^^

Mente selvfølgelig ;

''Alle er helsøsken, tre av de heter Lykke, mens den ene andre heter Bernt :P Når jeg spurte hvorfor ikke alle het LYKKE, sa han ''Vet ikke jeg, ikke jeg som har døpt meg :P '' hehe, da fikk vi svaret på det ^^

Annonse

Det blir nok Lycke med c for det ser mer lyrisk ut og baade jeg og mannen min har det i vaare navn samt i etternavnet..

Jeg syns Lykke ser mer ut som et etternavn Pia Lykke f.eks..

Men takk for mange gode ideer paa guttenavn folkens..

Hva syns dere om Milian?

Jeg syns Milian er nydelig :-) Sønnen min skal hete Maximilian, så han kommer nok til å bli kalt Milian, samt Max da, selvfølgelig :-P

Lycke er pent, men ville ikke hatt det som 1.fornavn. Litt for spesielt syns jeg...

Skriver opp en del andre navn også jeg:

Melina

Celina

Isabel

Olivia

Julie

Julia

Nicoline

Sadie

Filippa

Harlow

Adriana

Sienna

Ariana

Mischa

Elinea

Enea

Ea

Leah/Lea

Evelina

Mira

Mila

Ciara

Cira

Vanessa

Melissa

Michelle

Tilla

Emilie

Nicholas

Maximilian (Max)

Filip/Philip

Nathaniel

Devin

Kevin

Dennis

Theodor (Theo)

Liam

Sebastian

Oliver

Jonathan

Lucas

Gabriel

Noah

Leon

Andreas

Kyan Nathaniel

Milo

Isak

Hei,vi hadde Lykke som jentenavn MEN nå blir det nok Milian siden jeg venter gutt..jeg ville ha Lykke forrige gang også - da ble det jente (men da ombestemte han seg) så det spørs om jeg noen gang får brukt det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...