Gå til innhold

Lenge å vente i 3 mnd!!

LittleBee

Anbefalte innlegg

Hadde ex.u og måtte derfor få cellegift. Denne hadde ikke noe effekt, så de måtte fjerne egglederen.

Jeg fikk beskjed om å vente minst 3 måneder før vi begynte prøvinga igjen. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å vente så lenge. Alt handler for tiden om å bli gravid og vi ønsker oss så gjerne en liten en, og da virker 3 mnd uten prøving som en evighet..!

Er det noen andre i samme situasjon? Hva tilbringer dere denne lange ventetida med?

Fortsetter under...

Hei TickTack

Jeg hadde ex-u 27.mars.... Hadde bare visst at jeg var gravid i to uker, men veldig trist og leit med tanke på at vi hadde prøvd i 2,5 år. Ble sykemeldt igjen tordag og fredag før helgen pga væske i buken og magesmerter. Jeg fikk ikke beskjed om å vente. Sa jeg kunne prøve på normal måte første mens, før jeg prøvde med pergo på neste mens igjen.

Jeg måtte ikke ta cellegift, men fjernet venstre eggleder.. Den jeg har igjen er ikke helt 100% heller, så det blir vel prøverør i slutten av sommeren.

Har du fått igjen syklusen?

Det er på grunn av cellegiften jeg må vente i 3 måneder. Jeg synes bare at det er så utrolig lenge å vente når alt man vil er å komme i gang med prøvinga igjen.

Det er bare en uke siden operasjonen, så jeg har ikke fått mens tilbake enda.

Så leit at den andre egglederen din ikke fungerer så bra. Det er synd at noen må plages så veldig med å bli gravid.. Håper det klaffer for dere snart da! :)

når fikk du den? jeg fikk cellegiftsprøyten den 8 april hehe full telling her..så er jo pause i 2,5 mnd til. men hva er grunnen til at vi må vente? kan vi begynne å prøve et par uker før det er gått 3 mnd tro? for tar jo litt tid å bli gravid også. eller skal man abosultt ikke prøve før det er gått 3 mnd! jeg veit ikke om jeg holder ut jeg heller!!!

Jeg må bare kommentere litt her. Ikke klag dere som må vente tre måneder. Jeg og min kjære mann har nettopp kvittet oss med to muskelknuter og fått FIRE måneders karantene fra legen.

Dvs vi får IKKE bli gravide før i august. Tror du det er lenge eller... Hehehe. Men tenk heller litt positivt på hvilken bonus dere eventuelt får da...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...