Gå til innhold

ang tildlig ultralyd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei! å gratulerer til alle sammen!!:):)

Bare lurte litt på hvordan en kan få tidlig ultralyd...har mistet en gang før og vil bare vere sikker på at alt er helt i orden denne gangen.

er 8 uker på vei nå!!!

Kan jeg bare spørre legen min???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har mistet før skal det ikke være noe stort problem å få legen til å bestille en tidlig ultralyd for deg. Jeg har ikke vært til legen enda, men regner med at jeg også blir sendt på tidlig ultralyd, fordi jeg ikke har noen som helst anelse om hvor langt jeg er på vei. Lykke til!

Skrevet

Trur jeg må gjøre det...bare sånn at jeg er sikker på at alt er ok!!!:)

masse lykke til til deg og!!:):)

Skrevet

Jeg fikk beskjed av legen min at man ikke får henvisning til ul før man har mistet minst tre ganger. Jeg har mistet to ganger på rad og må betale ul selv.

Jeg har så klare symptomer på at jeg er gravid og er snart 9 uker, så jeg dropper ul og satser på at legen finner fosterlyden. Det er vel ganske begrenset hva de kan se på ul så tidlig, bortsett fra et bankende hjertet???

Skrevet

Selv om du har tidlig UL og alt er bra der og da, så er det ingen garanti for at du vil stå løpet ut i 12 uker. Ville bare gjøre deg oppmerksom på det :) Men jeg skjønner svært godt at du vil ha tryggheten i å se at alt er bra. Selv har vi ringt til en privatklinikk og bestilt time for tidlig UL da legen ikke ville sende meg til tidlig UL, han så ingen grunn til det.

Så snakk med legen din, spør om mulighetene for tidlig UL. Hvis du får nei, ta kontakt med en privatklinikk der du bor så vil du få time relativt raskt. Prisen varierer fra kr 600-1000 har jeg fått inntrykk av :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...