gleder meg så ille, 5pp Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Andre 73 modeller som prøver? :=)
gleder meg så ille, 5pp Skrevet 22. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. april 2009 så flott:=) Hadde vært moro å få følge med videre ,kanskej vi får små ved samme tid;=) Masse lykke til
smilla73 Skrevet 23. april 2009 #4 Skrevet 23. april 2009 *hand i været* og no føler eg det er rett å henge på dette forumet. Har liksom "offisielt" blitt prøvar no; vi har prøvd ei lita stund, men etter pådytt av gynekolog har vi no starta med utredning dvs blodprøver og sædtest denne syklusen her, neste syklus vil ho følge meg med eit par ultralydsjekkar på ulike stadium i syklusen, og så får vi sjå kva meir det evt er behov for. Kjenner at eg har stressa meg opp og bekymra meg litt meir for å bli gravid enn eg sikkert "burde" (prøvar å oversjå kommentarar frå mi eiga mor om at "du må jo ta det litt meir avslappa, det hjelper ikke å stresse"... grrrr, lett for henne å seie som har fått fire barn før fylte tretti, omtrent ved å knipse med fingrane) - men kjenner det faktisk er litt godt og avslappande at vi faktisk er på veg i ei retning, om det no skulle vise seg at vi faktisk treng hjelp. Så då får vi sjå kva det blir til :-) Lykke til alle fine 36-åringar!
hipphipphurra Skrevet 24. april 2009 #5 Skrevet 24. april 2009 Ja, men etter fødsel er ikke syklusen kommet i gjenge enda. Vi har to fra før. Og lurer på om vi vil ha nr 3 også. Mannen min er vel klar, jeg er veldig klar! Kommer helt sikkert til å bli slitsomt, men tenk så koselig når de blir litt større. Har dere noen barn fra før?
gleder meg så ille, 5pp Skrevet 24. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2009 Vi har 3 :=) 17år, snart 11 år og snart 8 år. Vi fikk førstemann veldig tidlig. Har alltid tenkt at 3 er bra nok...men etter som åra går og eldstemann nå er 17 år, merker vi at vi er veldig klare for 4mann, Min mann har vært klar veldig lenge men det har vært meg som har hold igjen....men etter frem og tilbake i noen år...er jeg nå bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ klar...er i full gang med jobben;=) Ønsker alle 35-36 åringer lykke til:=)
verdens heldigste mamma Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 Vi har en på 15 mnd fra før og har prøvd på nestemann siden august da jeg fikk mensen tilbake etter fødselen. Er i andre måned med Pergo, og kan i teorien(!) være 2 dager på vei
krygh Skrevet 29. april 2009 #9 Skrevet 29. april 2009 JA...dvs. jeg er gravid, 6+3 i dag, men jeg velger fortsatt å se på oss som prøvere. Jeg har ei nydelig jente på 2,5 år, men før jeg fikk henne hadde jeg 1 MA og 1 SA, og det gjør at jeg ikke føler meg særlig trygg før jeg har passert de 12 første ukene. Men men, prøver enda å ikke tenke så mye på det (det er veldig vanskelig å la være også da...). Lykke til med prøving alle dere på 35/36 år!!!
gleder meg så ille, 5pp Skrevet 29. april 2009 Forfatter #10 Skrevet 29. april 2009 Masse lykke til krygh...håper det lykkes for deg og at den lille trives og gror:=) Krysser fingrene for deg.
stabukk 73 Skrevet 6. juli 2009 #11 Skrevet 6. juli 2009 Ja prøver på nr 2, fikk førstemann i mai 08, ble da gravid på andre forsøk. Har prøvd på nr 2 i 4 mnd nå... Føler meg litt engstelig for at jeg ikke skal bli gravid, samtidig som jeg gleder meg:) Ønsker at vesla skal få søsken og krysser fingrene, tror det er lurt å glede seg til positiv test!!! Steinbukk 73
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #12 Skrevet 6. juli 2009 Ja prøver på nr 2, fikk førstemann i mai 08, ble da gravid på andre forsøk. Har prøvd på nr 2 i 4 mnd nå... Føler meg litt engstelig for at jeg ikke skal bli gravid, samtidig som jeg gleder meg:) Ønsker at vesla skal få søsken og krysser fingrene, tror det er lurt å glede seg til positiv test!!! Steinbukk 73
verdens heldigste mamma Skrevet 18. juli 2009 #13 Skrevet 18. juli 2009 Nå er jeg ikke prøver lenger Ser jammen meg ut til at jeg er GRAVID!!! Det tok 12 pp og tre runder med Pergo. Lykke til alle sammen, tipper det blir flust med -73-mammaer i 2010
zadine Skrevet 21. juli 2009 #14 Skrevet 21. juli 2009 Vi prøver på nr 3. Har ei jente på 4 og en gutt på 14 mnd fra før;-) Jeg hadde en MA i mai, var da 11+4. Håper på positiv test snart
mamma til to+spire fødeklar Skrevet 4. august 2009 #15 Skrevet 4. august 2009 Prøver og prøver. Har to gutar fra før på 5 og 3. Skulle gjerne hatt ett søsken til desse to. Er i 4p.p og håpar at noko skal skje snart.
Trultemor73 Skrevet 5. august 2009 #16 Skrevet 5. august 2009 Hei, alle sammen. Mest sannsynlig gravid, men siden testen var veldig svak velger jeg å være her enda. Har ikke fått kjøpt noen ny test. Har to jenter fra før på 7 og 3 år som begge er født i april. Har det klaffet nå venter jeg enda et barn i april:-) Var redd det skulle bli vanskelig å bli gravid nå (har passert 36 år), men det var det sannsynelig ikke. Ønsker dere alle lykke til.
Muscat1 Skrevet 12. august 2009 #17 Skrevet 12. august 2009 Hei, Jeg er ny her og er 73 modell. Jeg var 28 år første gange jeg fikk barn, uvitende og uten en rynke. Nå har jeg grå "midtrabatt" på topplokket og blere rynker. Tyngdekraften har gjort sitt inntok, men jeg tror noe er på gang, og klar for en ny runde bleiskift og ømme pupper....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå