Gå til innhold

Kan noen anbefale et hagesenter i stavanger området?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra plantasjen!!

Vi skal ha plen og vanningsanlegg til plenen. Trenger noe å diskutere løsninger med. Vi skal også ha hekk og trær i oppkjørselen. Tror vilkårene hvor vi bor er ganske harde. Vi har mye vind og saltholdig luft.... Litt usikker på om vi tar hekken og trærene i høst, eventuelt at vi venter til våren...

Skrevet

*dytter*7

Må da være noen her inne som har laget seg en hage i stavanger området?

Skrevet

Det ligger jo et stort hagesenter 3 min fra Sandnes. Ikke så langt fra avkjørselen til Bogafjell/Håbafjell på motorveien. Der med den kirka.

Vet du hvor det er? Husker ikke hva kirka heter.

Skrevet

Og så det der ute hvis du kjører fra Forus til Sola. Med den krappe svingen. Er elendig på navn skjønner du!? =)

Har bodd der i årevis men bare vært der en gang så derfor.

Skrevet

Den med bogafjell/håbafjell har jeg vært på før. Den ligger på gamleveien (før motorveien gikk helt ut)?

Den fra Forus til Sola er jeg usikker på - mener du sommerfugl parken? Der plantasjen holdt til før? Jeg trodde ikke det var hagesenter der...

Skrevet

Ja da har de kanskje sluttet av der. Følger ikke så godt med he he =)

Da kommer jeg ikke på flere dessverre.

Skrevet

Takk alikevel :-)

Dersom andre har brukt et hagesenter med gode råd og veiledning, så er jeg fremdeles intereseret.

Skrevet

Haaland hagesenter på Stokka. Om du treffer på riktig person der så er det masse tips/hjelp å få. Jobber en del østeuropere som ikke snakker norsk/engelsk der om sommeren.

Skrevet

Ja, det på stokka har vert fint til mine småkjøp, i allefall. Og det rett over tanangerbrua (på tanangersiden), rett i hovedveien er også bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...