♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Bortsett fra plantasjen!! Vi skal ha plen og vanningsanlegg til plenen. Trenger noe å diskutere løsninger med. Vi skal også ha hekk og trær i oppkjørselen. Tror vilkårene hvor vi bor er ganske harde. Vi har mye vind og saltholdig luft.... Litt usikker på om vi tar hekken og trærene i høst, eventuelt at vi venter til våren...
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 21. april 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. april 2009 *dytter*7 Må da være noen her inne som har laget seg en hage i stavanger området?
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 Det ligger jo et stort hagesenter 3 min fra Sandnes. Ikke så langt fra avkjørselen til Bogafjell/Håbafjell på motorveien. Der med den kirka. Vet du hvor det er? Husker ikke hva kirka heter.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Og så det der ute hvis du kjører fra Forus til Sola. Med den krappe svingen. Er elendig på navn skjønner du!? =) Har bodd der i årevis men bare vært der en gang så derfor.
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2009 Den med bogafjell/håbafjell har jeg vært på før. Den ligger på gamleveien (før motorveien gikk helt ut)? Den fra Forus til Sola er jeg usikker på - mener du sommerfugl parken? Der plantasjen holdt til før? Jeg trodde ikke det var hagesenter der...
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Ja da har de kanskje sluttet av der. Følger ikke så godt med he he =) Da kommer jeg ikke på flere dessverre.
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 21. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2009 Takk alikevel :-) Dersom andre har brukt et hagesenter med gode råd og veiledning, så er jeg fremdeles intereseret.
hannes Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Haaland hagesenter på Stokka. Om du treffer på riktig person der så er det masse tips/hjelp å få. Jobber en del østeuropere som ikke snakker norsk/engelsk der om sommeren.
Gjest Skrevet 21. april 2009 #9 Skrevet 21. april 2009 Ja, det på stokka har vert fint til mine småkjøp, i allefall. Og det rett over tanangerbrua (på tanangersiden), rett i hovedveien er også bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå