Ett barn til? Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 Hei. Har publisert denne på bli gravid også..... Jeg er så veldig usikker. Mannen min vil veldig gjerne ha nr 3 og helst i går. Selv så stortrives jeg med de to vi har og er usikker på om jeg vil makte en til. Det er bare 20 måneder mellom de og yngstemann er født mars 08 - så han er ikke store karen.... Greia er at vi ikke ønsker for stor aldersforskjell til 3. og siste - hvis det blir en til. Vi prøvde på ho eldste i over et år (inkl. en ma). Nr 2 satt på tredje forsøket. Nå har jeg igjen gått på pillen i siden august i fjor, noe jeg ikke gjorde mellom nr 1 og 2. Hadde planlagt å slutte på pillen i midten av juni, men nå vet jeg ikke lenger.... Men hvis det tar et år så er jeg kanskje klar.... Hva gjør jeg??? Et praktisk spm på slutten. Hvordan skifter jeg nick?
maria isabell Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 3 tette hørest koselig ut:) ønsker det samme selv. er formen din bra, så hvorfor ikke:)
Ett barn til? Skrevet 21. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2009 Er bare litt bekymret for om vi vil klare det - i tillegg til alt det andre. Ser allerede nå at vi har problemer med å få tiden til å strekke til. Men formen er bra. Hadde et tøft svangerskap sist, men det var pga ikke-svangerskapsrelaterte-plager. Ingen grunn til at det skal skje igjen! Jeg får vurdere fram og tilbake fram til juni og se om jeg slutter på pillen da... Flere tilbakemeldinger mottas med takk. Gjerne fra noen som har tre tette og som kan si noe om hvordan en får sydd sammen hverdagen. Var overgangen stor fra 2 - 3?
nr3imagen Skrevet 22. april 2009 #4 Skrevet 22. april 2009 Har ikke noe gode råd, men vi ønsker å 3 tette. Har en på 3 år og en på 1 år. Vi ska ha nr 3 i oktober. Vi gleder oss. Har ei vennine som har 3 tette, hun sier det handler mye om rutiner. Man ska bli vant med nye rutiner sen går det bra, men visst kan det bli hektiskt...
Hvitkløver2020 Skrevet 1. mai 2009 #5 Skrevet 1. mai 2009 Slutt med pillen og heller vær forsiktig, frem til du føler deg helt klar! vil du ikke så vil du ikke!! ta det litt som det kommer=) Om du heller mere mot ja enn mot nei, så ville jeg satt i gang nå!! he he.. kjempe koselig da;) vi har akkurat 2 år mellom våre gutter og det har gått bedre enn jeg hadde regnet med!!! Nå er minsten 13 mnd og jeg føler det kommer til å bli en nr 3 om ikke alt for lang tid=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå