Sana og lillemann Skrevet 21. april 2009 #1 Skrevet 21. april 2009 har fått prøveresultatene fra min blodprøve og fra sambos sædprøve. Og alt ser kjempefint ut!!! Så gyn er ikke i tvil om at vi kommer til å bli gravide igjen:) SÅ nå er jeg kjempeglad og har helt glemt at vi har prøvd i mange mnd etter ma uten å lykkes. For det kommer til å ordne seg:)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 21. april 2009 #2 Skrevet 21. april 2009 Gratulere så mye med flotte prøver:D masse lykke til fremover:D
småtroll:) Skrevet 21. april 2009 #3 Skrevet 21. april 2009 det ordner seg når det er ment for det! MASSE LYKKE TIL!
Scoobydoo Skrevet 21. april 2009 #4 Skrevet 21. april 2009 Skjønner at dette var gla'melding å få! Klart det kommer til å ordne seg, gjelder bare å smøre seg med tålmodighet. Masse lykke til!!!
Sana og lillemann Skrevet 21. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2009 Takk for det:) Rart hvor fort ting forandrer seg. Har gått rundt og vært trist og lei den siste tiden på grunn av at det tar så laaaang tid. Og så i dag så er jeg bare glad:) Har fått troen tilbake og det er veldig deilig:)
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 21. april 2009 #6 Skrevet 21. april 2009 Fantastiskt gumman!!!! Jiipppiii.. vad tog de för blodprov? Själv har jag just kommit tebax från ännu en dag på fantastiska Ullevål.. visar sej att jag fått sammanväxningar som de öppnade idag. Skall äta östrogentabletter i 6 veckor för att bygga upp slimhinnerna igen å så in på ny hysteroskopi om 8 veckor. Puh detta tar sin tid alltså=( Jaja.. måste ha gjort nått ont i mitt förra liv för att förtjäna detta?! Nej da.. men e tungt alltså. Men Sana dina nyheter var fantastiska och jag är sååå glad för din skull!!!!
Snuppisa Skrevet 21. april 2009 #7 Skrevet 21. april 2009 Kjenner meg veldig igjen i det du sier her. Jeg mistet i MA i okt, og er forts ikke gravid igjen. Det sliter veldig på psyken, så man trenger helt klart noen oppturer for å få troa tilbake! Hvor lenge siden er det du mistet? Jeg har ett barn fra før av og har blitt gravid veldig fort både med henne og den gangen jeg mistet. Men denne gangen vil det altså ikke klaffe. I hht. akupunktøren jeg går til er det fordi kroppen min rett og slett er for sliten til å bli gravid...
Gjest Skrevet 21. april 2009 #8 Skrevet 21. april 2009 Gratulerer så masse med noen flotte tilbakemeldinger på prøvene! godt å høre:)
Sana og lillemann Skrevet 22. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2009 Tusen takk for alle positive svar:) Achieving: De tok en blodprøve av meg for å se om jeg har eggløsning. Tok samtidig en innvendig UL og alt var kjempefint. Blodprøven var veldig bra sa han:) Så det var egentlig veldig deilig. Men så utrolig kjedelig det er å se at de har funnet enda mer hos deg..... tar det aldri slutt?? Når kom de sammenvoksingene da? Er det noe du har fått nå eller kan du ha hatt dem før du mistet? Gleder meg til den dagen du sier at nå er alt bra igjen:) Snuppisa: Jeg mistet i august og føler det har gått VELDIG lang tid... men som sagt, så er jeg likevel litt mer ovenpå nå etter at vi fikk testresultatene:)
miss dani Skrevet 22. april 2009 #10 Skrevet 22. april 2009 Så bra at prøvene var fine;) mannen min skal ta sæd test men han gruer seg til det blir bestemt når han skal ta det.. men vet du om man må ta det på et legekontor/ sykehus eller om man kan ta prøven hjemme også komme å levere den ?.. Lykke til videre;)
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 22. april 2009 #11 Skrevet 22. april 2009 Det vet jag faktsikt inte men har en känsla av att de kom efter det sista ingreppet!! Kan lova att jag åxå väntar på den dagen då allt är ok, det som är så trist är att jag inte vet om jag vill prova igen. Min sambo är jätte lessen men jag tror faktsikt inte jag orkar gå igenom en runda till med sjukhus mm. Läser massa om adopsjon å känner mer å mer att det är nått för mej.. men e klart att det e svårt för min kära å se att jag redan vill ge upp, har ju bara gått ett år sen vi starta allt detta ca. Men kan ju vara at med lite tid så e jag klar igen.. men just nu finns ingen iver el glädje kvar=( Men så bra att allt e bra med er.. då e det bara att smöra sej med tålamod å så en dag så sker det! Kram
Sana og lillemann Skrevet 22. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 22. april 2009 Prøvene skal helst leveres innen en time, maks to etter at den er tatt. Dersom du bor nærme sykehuset kan han ta prøven hjemme. Oppbevare den på et varmt sted, feks i lommen, og ta den med til sykehuset:) Skjønner godt at han gruer seg. Det er jo ikke noe gøy. Min mann gruet seg også, og det tror jeg alle gjør. Lykke til:)
Sana og lillemann Skrevet 22. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 22. april 2009 Uff, så trist... Men jeg tror kanskje du kommer til å forandre mening etterhvert.. Når alt er bra og du får litt avstand til det som har skjedd så kan det jo være at lysten kommer tilbake. Men du trenger jo ikke tenke så mye på det nå. Nå må alt først bli bra, og så ser du hvordan det går etterhvert. Men syns jo at alt tar veldig lang tid da... skjønner ikke hvorfor du må vente så lenge før du får komme inn... Ellers så opplever mennene det litt annerledes en vi gjør. Det er jo vår kropp det skjer noe med, og det er ikke alltid så lett for dem å forstå hvordan det føles for oss... Masse lykke til. Jeg er sikker på at det ordner seg en dag:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå